Klacht Media Markt: Defecte vaatwasser

# 196580
Joery

Ik heb vorig jaar een OK vaatwasser aangeschaft bij Mediamarkt Rotterdam Centrum. Helaas lekt de vaatwasser op het moment behoorlijk en kan ik hem daarom niet gebruiken, daarnaast zijn er wat problemen met de pomp. Mijn vaatwasser is op het moment ruim een maand kapot, terwijl ik dit probleem al gelijk vanaf de eerste dag bij Mediamarkt kenbaar gemaakt heb (ik heb nog garantie). Ik heb meerdere malen, zowel telefonisch als per email contact gehad met Mediamarkt Rotterdam. Telkens weer geven zij aan de klacht in behandeling te nemen er erachter aan te gaan. Twee weken geleden kreeg ik een e-mail van Mediamarkt, dat zij de opdracht hadden doorgezet naar een reparateur en dat deze contact met mij op zou nemen. Dit is niet gebeurd omdat de reparateur geen ervaring had met dit merk, deze heeft dit ook aangegeven bij Mediamarkt. We zijn nu ruim 4 weken verder en ik sta nog steeds met een afwasborstel en een fles Dreft elke ochtend de dagelijkse ellende af te wassen. Ik ben het meer dan zat

Ik wil dat mijn vaatwasser nu daadwerkelijk gemaakt wordt, aangezien dit al ruim een maand duurt. Daarnaast wil ik dat Mediamarkt met een passende oplossing komt voor de ronduit slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw vaatwasser defect is. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met Media Markt Rotterdam the Corner. Er was wel een service bezoek aangevraagd echter was dit bij het verkeerde service centrum. Inmiddels is bekend welke service centrum het had moeten zijn. Er zal vandaag nog contact op worden genomen met het juiste service centrum. Naar aanleiding daarvan wordt er uiterlijk morgen contact met u opgenomen om een bezoek in te plannen.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dat graag van u.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?