Klacht Media Markt: Defecte wasmachine, waar niets mee gedaan wordt.

Klachtnummer
# 319989
Gebruiker
Riet Schoen68
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 24-08-2018 is mijn nieuwe miele wasmachine bezorgt, tijdens de 1ste was merkte ik dat het display na 10 min uitvalt, na de 2e was een wasprogamma van 2 uur en 39 minuten op katoen, hield hij er na 1 uur en 39 minuten mee op. Media markt heeft mij een defecte wasmachine verkocht, ik heb inmiddels al 4 keer contact met ze opgenomen, ik heb 1 mail van ze gekregen waarin ze mijn en de gegevens van de wasmachine wilden hebben, dat heb ik doorgegeven, maar na 2 dagen niks meer van media markt gehoord, als ik bel dan hoor ik binnen 24 uur nemen we contact met u op, na bijna 3 dagen nog steeds niets gehoord. Schandalig de wasmachine heeft mij 739 euro gekost.

De oplossing

Ik wil dat media markt de defecte wasmachine op komt halen, en een nieuwe bezorgt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd aan MediaMarkt Rotterdam Centrum en zij hebben u gister per mail van een terugkoppeling voorzien.

    Graag vernemen wij van u over de toelichting die zij gegeven hebben voor u voldoende is om de klacht als opgelost te beschouwen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    Riet Schoen68
    Datum
    Het probleem met media markt is opgelost. Mijn dank hiervoor.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen