Klacht Media Markt: Defecte wasmachine, waar niets mee gedaan wordt.

# 319989
Riet Schoen68

Op 24-08-2018 is mijn nieuwe miele wasmachine bezorgt, tijdens de 1ste was merkte ik dat het display na 10 min uitvalt, na de 2e was een wasprogamma van 2 uur en 39 minuten op katoen, hield hij er na 1 uur en 39 minuten mee op. Media markt heeft mij een defecte wasmachine verkocht, ik heb inmiddels al 4 keer contact met ze opgenomen, ik heb 1 mail van ze gekregen waarin ze mijn en de gegevens van de wasmachine wilden hebben, dat heb ik doorgegeven, maar na 2 dagen niks meer van media markt gehoord, als ik bel dan hoor ik binnen 24 uur nemen we contact met u op, na bijna 3 dagen nog steeds niets gehoord. Schandalig de wasmachine heeft mij 739 euro gekost.

Ik wil dat media markt de defecte wasmachine op komt halen, en een nieuwe bezorgt.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd aan MediaMarkt Rotterdam Centrum en zij hebben u gister per mail van een terugkoppeling voorzien.

Graag vernemen wij van u over de toelichting die zij gegeven hebben voor u voldoende is om de klacht als opgelost te beschouwen.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Riet Schoen68
    Het probleem met media markt is opgelost. Mijn dank hiervoor.

Ook een klacht indienen over Media Markt?