Opgelost door Media Markt: Delayed/missing delivery

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 337354
Gebruiker
Maged Mahmoud
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I bought an item from mediamatkt on the black Friday 23 Nov and is not delivered till today, called their customer service which advised it has given to postnl while postnl confirms they didn't receive anything from mediamarkt. Keep calling the customer service of mediamarkt and everytime the same answer "we have to wait for an answer from postnl", asked for a refund or new product but the response is always cannot do anything before getting a response from postnl.

De oplossing

Refund or deliver new product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maged Mahmoud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Refund
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen