Opgelost door Media Markt: Desktop en monitor maken geen verbinding/klantenservice onbereikbaar

Histo60

Ondanks vooroordelen tijdens BTW-actie bij Webshop Media Markt o.a. computer plus monitor, compleet met HDMI-kabel en Office op 28-1 besteld. Desktop werd als laatste bezorgd, op 2-2. De hele boel aangesloten, maar geen verbinding tussen desktop en monitor te krijgen. Twee keer geprobeerd Klantenservice te bellen; zeer lang in de wacht, eerste keer 15 minuten voordat ik het opgaf. Tweede keer opgegeven na maar liefst 38 minuten in de wacht. Dan maar een mail: kan vijf dagen duren voor je antwoord krijgt! Conclusie: zo werkt dat dus niet, letterlijk en figuurlijk. De hele handel retour. Einde verhaal.

Zo snel mogelijk geld terug voor deze producten (muv hdmi-kabel en office), na retourzending. Heeft me nu al te veel ergernis, gedoe, moeite en rommel opgeleverd.

Histo60
    Update: eindelijk iemand van Klantenservice via mail te pakken gekregen. Resultaat: PC kan gratis retour; geld komt terug; monitor houd ik. Niet optimaal, en even wachten op geldteruggave, maar enfin, ik ben hopelijk van de zaak af.
    Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken. Ook zou ik graag van u vernemen of de PC al geretourneerd is en mocht dit het geval zijn wat de track&trace is van deze zending.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    Geachte mevrouw Meijer,
    U kunt mij verder de hele dag bereiken. De computer is inmiddels, voorzien van pakbon, overeenkomstig instructies, in de originele verpakking geretourneerd en heeft barcode 3SLFVZ670579984.
    Histo60
    Niet optimaal, maar wil er graag een punt achter zetten.

Histo60

Ook een klacht indienen over Media Markt?