Opgelost door Media Markt: Desktop pc MEDIAMARKT niet compleet

Bij Mediamarkt Heerlen desktop pc PEAQ PDT P1010 - I5NL met Wifi (standaarden):
802.11n gekocht.
Echter na 2 dagen en uren aan de telefoon met internetprovider geen draadloos internet tot stand kunnen brengen. Na contact met fabrikant PEAQ (huismerk MD) blijkt dat zij dez pc's helemaal niet leveren met een WIFI mogelijkheid terwijl Mediamarkt hiermee wel adverteerd. Bij MEdiamarkt geld teruggekregn maar niet tevreden over deze oplossing.
Uiteindelijk extra rit Naar MM, parkeerkosten, 2dagen ergernis, uren aan telefoon en geen pc. alleen onkosten gemaakt en geëindigd zonder pc.
Een beter oplossing zou zijn geweest dat de beloofde WIFIKAART er door MEDIAMARKT Heerlen gewoon ingezet zou worden echter zonder extra kosten.
Daarnaast passen ze ook de advertentie voor de PEAQ PDT P1010 - I5NLniet aan.
Nieuwe kopers zullen dus tegen het zelfde probleem aanlopen en dezelfde ergernis mogen ervaren.
Een makkelijk verbeterpunt voor Mediamarkt.
Ik voel me helaas wat afgescheept.

Deze pc gewoon aanpassen en met WIFI leveren en sorry voor het ongemak was al voldoende.
De advertentie voor andere klanten aanpassen.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat er aangegeven is dat een wifi module aanwezig is, terwijl dit niet geval is. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Heerlen heeft u gebeld om de klacht met u door te nemen, maar kon u helaas niet bereiken. Morgen (zaterdag 22-8) probeert Media Markt Heerlen u nogmaals te bereiken.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Beste heer V. Pakvis,

Ivm met een korte vakantie ben ik weer bereikbaar op Maandag 31 augustus.
    In ieder geval bedankt voor uw snelle reaktie, ik hoop natuurlijk op een goede oplossing.
    Met vriendelijke groet.
    M.Dijkstra
    Beste heer V. Pakvis,

Ivm met een korte vakantie ben ik weer bereikbaar op Maandag 31 augustus.
    Met vriendelijke groet.
    M.Dijkstra
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Media Markt Heerlen geeft aan inmiddels contact met u te hebben gehad en u een oplossing te hebben geboden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    MJD
    Bij de pc waar inderdaad geen WIFI mogelijkheid bij geleverd was, nu een WIFI stick gekregen.
    De pc werkt nu naar behoren,
    Mijn klacht is dmv een heel kleine ingreep naar tevredenheid opgelost.

MJD

Ook een klacht indienen over Media Markt?