Opgelost door Media Markt: Deur van koelkast na 2 jaar roest

J. Linders

De deur van onze koelkast, ruim 2 jaar geleden (oktober 2013) aangeschaft bij Media Markt , vertoont bij de handvatten, grote roestplekken. De koelkast staat niet in een vochtige ruimte. Media markt stelt voor de deur voor de helft van de prijs ad 150 euro te vervangen, dus voor 75 euro. De koelkast zelf kostte 283 euro. Mijn klacht is de kosten voor een nieuwe deur: de verhouding tot de aanschafprijs en het feit dat de helft in rekening wordt gebracht uitgaande van 2 jaar op een te verwachten levensduur van 10 jaar.

Een reële prijs van een deur, waarbij 25% in rekening wordt gebracht, uitgaande van leeftijd en levensduur.

Beste meneer/mevrouw Linders,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals zojuist telefonisch besproken, heb ik uw klacht doorgezet naar mijn collega's in de vestiging Arnhem. Zij hebben mij toegezegd contact met u op te nemen, om uw klacht inhoudelijk te behandelen.

Graag verneem ik na dit contact of uw klacht daarmee naar wens is afgehandeld.

Media Markt Online
    J. Linders
    De vestiging van Media Markt waar de koelkast gekocht is, heeft de klacht in behandeling genomen. Wij wachten hun reactie verder af.
    Beste mevrouw Linders,

Bedankt voor uw reactie.

We zien uw terugkoppeling over de afhandeling van uw klacht graag tegemoet.

Media Markt Nederland
    J. Linders
    Met Media Markt Arnhem een deal gemaakt dat zij nieuwe koelkastdeuren bestellen, zij geven ons een melding wanneer ze binnen zijn, wij halen ze op en monteren ze zelf. Dit zou voor ons verder kosteloos zijn. Wij zijn tevreden met deze oplossing. Wij wachten het verder af.
    Beste mevrouw Linders,

Fijn om te horen dat u tot een oplossing bent gekomen met onze collega's uit de vestiging.

Graag horen we van u of uw klacht uiteindelijk naar wens is afgehandeld.

Media Markt Nederland
    J. Linders
    Koelkastdeuren opgehaald in de winkel, moet nog monteren, bedankt voor de serieuze klachtafhandeling
    J. Linders
    via Klachtenkompas werd de klacht voortvarend en klantgericht opgelost

J. Linders

Ook een klacht indienen over Media Markt?