Klacht Media Markt: Diefstal door Mediamarkt - Online besteld en €804,11 betaald, maar staat niet bij Te leveren

Anna

Klacht.
Ik heb gisteravond een online betaling gedaan van een laptop en muis. Orderld: 71157892. Ik heb geen bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen en deze bestelling staat niet bij mijn accountgegevens. Wel is het bedrag van €804,11 (op 27-01-2016 om 22:52) van mijn ING rekening geschreven. Het gaat om een laptop ASUS R752LB T4099Tstond van €784,16 en een losse muis die als assecoire bij de laptop stond. Kunt u mij zo snel mogelijk mailen of bellen?

Mij informeren of deze aan mij geleverd wordt, binnen welke termijn. Anders geld terug en onkostenvergoeding. Ben vandaag al minstens een uur aan het bellen..

Media Markt
    Beste mevrouw Cosijn,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

We vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelproces niet naar behoren is verlopen.

Zoals u ik u zojuist telefonisch vertelde, is uw order niet correct doorgevoerd in ons bestelsysteem. Onze IT-afdeling is hard aan het werk om uw order alsnog aan te maken. Zodra dit gelukt is, ontvangt u een bestelbevestiging van uw order.

In het geval dat uw order niet meer aangemaakt kan worden, ontvangt u hiervan ook bericht. Wij zullen dan uw order annuleren en uw aankoopbedrag terugbetalen.

Zodra wij meer informatie hebben, zullen we u hiervan op de hoogte brengen.

Bedankt voor uw geduld.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?