Klacht Media Markt: Diefstal door Mediamarkt - Online besteld en €804,11 betaald, maar staat niet bij Te leveren

Klachtnummer
# 151235
Gebruiker
Anna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht.
Ik heb gisteravond een online betaling gedaan van een laptop en muis. Orderld: 71157892. Ik heb geen bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen en deze bestelling staat niet bij mijn accountgegevens. Wel is het bedrag van €804,11 (op 27-01-2016 om 22:52) van mijn ING rekening geschreven. Het gaat om een laptop ASUS R752LB T4099Tstond van €784,16 en een losse muis die als assecoire bij de laptop stond. Kunt u mij zo snel mogelijk mailen of bellen?

De oplossing

Mij informeren of deze aan mij geleverd wordt, binnen welke termijn. Anders geld terug en onkostenvergoeding. Ben vandaag al minstens een uur aan het bellen..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Cosijn,

    Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

    We vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelproces niet naar behoren is verlopen.

    Zoals u ik u zojuist telefonisch vertelde, is uw order niet correct doorgevoerd in ons bestelsysteem. Onze IT-afdeling is hard aan het werk om uw order alsnog aan te maken. Zodra dit gelukt is, ontvangt u een bestelbevestiging van uw order.

    In het geval dat uw order niet meer aangemaakt kan worden, ontvangt u hiervan ook bericht. Wij zullen dan uw order annuleren en uw aankoopbedrag terugbetalen.

    Zodra wij meer informatie hebben, zullen we u hiervan op de hoogte brengen.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen