Klacht Media Markt: Dit is tv

Klachtnummer
# 182880
Gebruiker
Rob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kan er niks mee vaak gemailt maar kreeg haast geen reactie. De laatste keer vorig jaar zins dien een reactie meer gehad. Nu staat het kastje uit.
Al bijna twee jaar bezig met dit bedrijf

De oplossing

Het liefst geld terug anders zorgen dat het werkt.

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een klacht heeft en dat deze al zo lang loopt. Helaas is het uit uw klacht niet geheel duidelijk over welke Media Markt vestiging het gaat en wat precies uw klacht is. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om dit te bespreken, helaas zonder succes. Graag zouden wij u daarom willen vragen ons te informeren.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomen op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Om uw klacht in behandeling te nemen hebben wij nog enkele gegevens nodig. Indien u niet op dit bericht reageert gaan wij er vanuit dat de klacht is afgehandeld.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland