Opgelost door Media Markt: Dolce Gusto Circolo waar te weinig kofffie uit komt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90665
Gebruiker
Cristian
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 24 december een Dolce Gusto Circolo gekocht bij Mediamarkt Eindhoven
Apparaat gaf te weinig koffie na uitvoerig getest te hebben (verschil was gemiddeld 50 ml te weinig). Op 29 december teruggegaan naar mediamarkt na gebeld te hebben met Nescafé en de medewerkster van het Service Center (Danielle) was erg klantonvriendelijk en nam me niet serieus.
Ze loog over de inhoud van haar kartonnen koffiebekertje waar volgens haar 260 ml in kon (na dit bij de McDonalds te laten testen kon er maar 200 ml in)
Ze wilde hem niet omruilen maar maakte met mij een afspraak dat de technische dienst hem zou testen en ze zou me bellen want ze zou er de volgende dag (dinsdag) zelf om 13:00 zijn zodat ik hem weer op kon halen. Ze heeft mij niet gebeld en toen we zelf gingen bellen bevestigden 2 medewerkers dat ze op dinsdag sowiezo altijd vrij is! Bij ophalen zeiden ze dat ze hem zelf getest hadden met HETZELFDE KOFFIEBEKERTJE (dus geen technische dienst) en hij was volgens hun in orde.


De oplossing

Het enige dat ik wil is een omruiling van het apparaat, niets meer en niets minder!
Nu hebben ze het apparaat opgestuurd naar de fabrikant waar ik het eigenlijk niet mee eens ben want ik heb gewoon recht op een deugdelijk produkt.
Wij hadden zelf een koffieglas en maatbeker en cups meegenomen en gevraagd om het dan nog eens te testen maar dit weigerde ze terwijl ze hem zelf niet goed getest hebben.
Het apparaat is nog geen week oud en nu zitten wij zonder omdat de medewerker niet eens de moeite nam om hem goed te testen (en geen maatbeker had ).
Wij zijn vaste klant bij mediamarkt en hebben er al vele honderden euros uitgegeven maar als dit niet goed word opgelost ben ik bang dat ik er nooit meer terug zal komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Sengers,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft aan uw bezoek bij het service center bij Media Markt. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij de service verantwoordelijke bij Media Markt Eindhoven met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Eindhoven uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Cristian
    Datum
    Hallo,
    Ik wacht nog steeds op een reactie van de service verantwoordelijke want ik heb nog niets vernomen en we zijn inmiddels al weer 3 dagen verder.Mvg,Cristian
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Sengers, Media Markt Eindhoven geeft aan u niet te kunnen bereiken.Vriendelijk verzoek ik u de contact gegevens in deze klacht te controleren en aan te geven wanneer Media Markt Eindhoven u telefonisch kan bereiken.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Cristian
    Datum
    Mijn telefoonnummer staat gewoon goed in mijn gegevens en bij mediamarkt Eindhoven hebben ze mijn nummer want deze staat bij hun op het reparatieformulier wat ze zelf aan mij gegeven hebben.
    Ook heb ik geen gemiste oproepen gehad en ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak.
    En zelfs mijn emailadres staat er ook bij dus daar ben ik ook nog op te bereiken dus hier word ik weer een beetje droevig van.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Sengers,Bedankt voor uw reactie.Vervelend te vernemen dat de communicatie niet naar behoren verloopt.Uw bericht heb ik bij Media Markt Eindhoven voorgelegd met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Sengers, Van Media Markt Eindhoven heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Cristian
    Datum
    De klacht is naar behoren opgelost want we hebben hem om kunnen ruilen.
    Wel zijn we naar Eindhoven gereden omdat zij hem klaar zouden hebben staan maar deze bleek toch niet op voorraad te zijn, waardoor we erg lang hadden moeten wachten.
    uiteindelijk hebben ze contact opgenomen met ander filiaal waar we hem alsnog konden ophalen.
    Medewerkers van filiaal ekkersrijt waren erg vriendelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cristian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen