Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Dolce Gusto na ruim 2 weken al stuk
Details
De klacht
7 Maart 2016 kochten wij een Dolce Gusto minime kp1208 bij Media Markt Amsterdam Zuid oost, na ruim 2 weken kwam er koude koffie uit , 28 Maart terug naar Media Markt daar getest en alle was weer ok, na 4 dagen 1 april 2016 wéér koude koffie meteen terug naar Media Markt met de vraag GELD TERUG want geen vertrouwen meer in het apparaat, dat kon niet ook niet ruilen tegen een nieuw apparaat. Wij waren erg ontdaan en boos.Ons werd de mogelijkheid gegeven om een thuisafspraak te maken, dus monteur komt thuis werd gezegd, na veel woordenwisselingen met de chef aldaar toch besloten om dat te doen. Vandaag 4 April gebeld met thuisservice lijn, neen zo werkt het niet we moeten het apparaat online opgeven voor reparatie een DHL sticker printen en naar een DHL afleverpunt brengen en na 5 á 10 werkdagen krijgen we het apparaat dan weer gemaakt terug. Wij vinden dit totaal geen service en verzoeken dan ook om ons het geld terug te geven voor dit ondeugdelijk apparaat.
De oplossing
Geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.