Opgelost door Media Markt: Dolce Gusto na ruim 2 weken al stuk

Laura

7 Maart 2016 kochten wij een Dolce Gusto minime kp1208 bij Media Markt Amsterdam Zuid oost, na ruim 2 weken kwam er koude koffie uit , 28 Maart terug naar Media Markt daar getest en alle was weer ok, na 4 dagen 1 april 2016 wéér koude koffie meteen terug naar Media Markt met de vraag GELD TERUG want geen vertrouwen meer in het apparaat, dat kon niet ook niet ruilen tegen een nieuw apparaat. Wij waren erg ontdaan en boos.
Ons werd de mogelijkheid gegeven om een thuisafspraak te maken, dus monteur komt thuis werd gezegd, na veel woordenwisselingen met de chef aldaar toch besloten om dat te doen. Vandaag 4 April gebeld met thuisservice lijn, neen zo werkt het niet we moeten het apparaat online opgeven voor reparatie een DHL sticker printen en naar een DHL afleverpunt brengen en na 5 á 10 werkdagen krijgen we het apparaat dan weer gemaakt terug. Wij vinden dit totaal geen service en verzoeken dan ook om ons het geld terug te geven voor dit ondeugdelijk apparaat.

Geld terug.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Inmiddels hebben we navraag gedaan bij de vestiging Arena. Onze collega's geven aan dat uw product in de winkel uitvoerig is getest, en dat daar geen defect of verminderde werking is geconstateerd. Mocht er wel een defect geconstateerd zijn, zouden zij uiteraard bereid geweest zijn u tegemoet te komen met een passende oplossing. Omdat er echter geen defect geconstateerd kon worden, is het dan ook niet mogelijk u hierin tegemoet te komen.

Uiteraard bent u van harte welkom om uw product nogmaals ter onderzoek aan te bieden. Blijkt uit dit onderzoek dat er wel degelijk een defect geconstateerd kan worden, zullen onze collega's uit de vestiging u zonder meer een passende oplossing bieden voor deze kwestie.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mocht u verdere vragen hebben, horen we deze graag.

Laura
    Beste Charlena, dat het apparaat getest is en het weer deed had ik dus gemeld in mijn klacht, dat ik voor de 2e keer terug ben gegaan( 4 dgn later) omdat de koffie weer koud was en toen niet getest is daar reageer je niet op. Dat we de verkeerde info hebben gekregen i.v.m. de thuis service wordt ook niet op gereageerd. Ik ben dus totaal niet tevreden over de behandeling zowel van de service balie medewerker als van dit antwoord. Graag een antwoord waar ik als consument iets aan heb.
    Geachte mevrouw,

Van mijn collega in de vestiging Amsterdam Arena vernam ik dat hij inmiddels contact met u heeft gehad.

U hebt uw product in de vestiging ter onderzoek aangeboden, om een eventueel defect te kunnen laten constateren. Mocht er inderdaad een defect geconstateerd worden, zullen mijn collega's uiteraard met u op zoek gaan naar een passende oplossing.

Graag verneem ik van u na dit onderzoek of uw klacht uiteindelijk naar behoren is afgehandeld.

Laura
    Beste Charlena, met dank aan Uw collega kan ik eindelijk deze klacht als afgehandeld beschouwen, we hebben inmiddels een nieuw apparaat ontvangen en hopen dat deze wel naar tevredenheid blijft werken, nogmaals bedankt dit vinden wij toch wel een goede service.
    met vr. gr.
    Beste mevrouw,

Van mijn collega uit de vestiging Arena ontving ik inderdaad ook bevestiging dat er samen met u een passende oplossing is gevonden.

We zijn blij om te horen dat uw klacht naar wens is afgehandeld.

Laura
    Na veel gezeur toch een goede oplossing/service

Laura

Ook een klacht indienen over Media Markt?