Klacht Media Markt: Door mediamarkt beschadigde telefoon niet gerepareerd & niet geretourneerd

Lois2017

Op 11 februari 2017 heb ik bij het mediamarkt filiaal te Zoetermeer een Apple Iphone 6plus voor schermreparatie aangeboden. De reparateur heeft mijn camera beschadigd waardoor de Iphone naar een reparatiekantoor gezonden moest worden. Ik heb voor dit ongemak geen tegemoetkoming noch een vergelijkbaar vervangend toestel ontvangen. Mijn telefoon is tot op heden niet geretourneerd.

Ik heb op dinsdag 28 februari telefonisch een klacht ingediend waarop binnen 24 uur gereageerd zou worden, maar ook hierop heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Op 3 maart wederom een klacht ingediend, nu via email: geen reactie op de klacht. Wel kreeg mijn man (en niet ikzelf?) een telefoontje van Mediamarkt dat het toch echt niet hun schuld is dat het zo lang duurt omdat het bij de reparateur ligt. De verantwoordelijkheid voor adequate afhandeling van een reparatie ligt bij Mediamarkt. Zeker wanneer hun eigen personeel de schade veroorzaakt!

Onmiddelijk kosteloos retourneren van adequaat gerepareerde telefoon, Redelijke compensatie voor geleden ongemak zoals slechte bereikbaarheid clienten & daaraan gekoppelde inkomstenderving.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw toestel defect is geraakt tijdens schermherstel. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij met MediaMarkt Zoetermeer gesproken over uw klacht. MediaMarkt Zoetermeer heeft aangegeven de klacht intern uit te zoeken en vandaag of morgen contact met u op te nemen om het te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Wij hopen u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Wij gaan er vanuit dat MediaMarkt Zoetermeer uw klacht verder naar behoren afhandelt. Mocht u nog verder vragen hebben vernemen wij uiteraard van u.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?