Klacht Media Markt: draagbare radio, inpakken, uitpakken, zoek het maar uit.

josephine

Gisteren een draagbare radio gekocht voor mijn neefje.
Geen voorraad meer ( zoeken en wachten) dus hrt showmodel gekocht. Doos zoeken, wachten geen doos.
Korting gekregen ... uitzoeken wachten.
Eindelijk was slles duidelijk, gaat de jongen bubbelplastic halen, ter bescherming.
Ding goed ingepakt met veenl tape.
Kom ik bij de kassa, moet hij weer worden uitgepakt.
Sandra kassa zegt; Ik moet zeker weten dat wat er op de bon staat ook inzit...?
Er zat inderdaad in wat er op de bon stond. Maar inpakken was er niet meer bij, daarginds is de inpaktafel.
Lomp , klantonvriendelijk , opgelegde regels door het management, waar de kant niet op zit te wachten.

Ik kom niet meer terug.

Dag Sandra uit amsterdam zuid oost, je hebt het voor mij verpest.

? andere benadering van de klant

Media Markt
    Geachte mevrouw Homan,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er tijdens het afrekenen ontevreden is ontstaan over de manier van handelen. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik gebeld om de klacht met u door te nemen.
    Helaas kon ik u niet bereiken.
    Daarnaast heb ik uw klacht voor gelegd bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw Homan, Media Markt Amsterdam Arena heeft zojuist aangegeven dat bij het bellen u niet bereikbaar bent en waarschijnlijk het telefoonnummer niet klopt gezien er een andere naam wordt vermeld op de voicemail. Vriendelijk verzoek ik u aan te geven of het telefoonnummer klopt die u heeft doorgegeven op klachtenkompas en eventueel aan te geven wanneer u bereikbaar bent. Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    josephine
    telefoonnummer is nu juist
    Media Markt
    Geachte mevrouw Homan, Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw telefoonnummer zojuist doorgegeven aan Media Markt Amsterdam Arena. Er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw Homan, Van Media Markt Amsterdam Arena heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en de klacht met u is uitgesproken.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?