Klacht Media Markt: Drama bij de mediamarkt

#DKDJ

Binnen 1 jaar tijd 2 maal een gasfornuis besteld bij mediamarkt. Bij beide bestellingen enorm veel fouten gemaakt zonder passende oplossing.

Bij de eerste bestelling werd er op de dag van levering ineens gebeld dat het fornuis kapot was gegaan onderweg. Kan gebeuren natuurlijk. Fornuis was niet meer voorradig, kan ook gebeuren. Geen passende oplossing geboden, geen excuses. Narrige mensen aan de lijn.

Een aantal maanden later, in november opnieuw een bestelling geplaatst. Hier word het fornuis wel afgeleverd maar in een staat van ontbinding. Er was letterlijk meer stuk dan heel. Ik neem contact op, ik krijg een standaard riedeltje dat het binnen 5-7 dage wel opgepakt word terwijl het fornuis in beide gevallen al afgekoppeld en weggedaan is. Er word niet gekeken naar de bergen met fouten die ze maken en er word wederom niet meegedacht. Anagezien ik wel MOET omdat ik geen werkend fornuis heb, ben ik maar weer meegegaan in het klantonvriendelijke gedrag van mediamarkt en heb ik het fornuis aangeboden ter omruiling waarbij we uitdrukkelijk afgesproken hebben dat de omruiling in de namiddag (vanaf 1600) of avond plaatsvind aangezien ik en mijn vriend veel werken en speciaal vrij houden genomen voor de levering. Dit word wederom bevestigd en tot mijn verbazing en woede presteren ze het weer om ook aan die afspraak lak te hebben aangezien ze rond 3en zijn langsgeweest en wij uiteraard niet thuis waren. Nu kan ik nu wachten tot aanstaande maandag voor de omruiling, en krijg ik enkel een keuze uit een tijdvak van 8 tot 2200 savonds..... Het is werkelijk waar te gek voor woorden

Ik wil dat het fornuis zoals afgesproken word omgeruild en dat er compensatie komt voor de fouten die mediamarkt maar blijft maken

Ook een klacht indienen over Media Markt?