Opgelost door Media Markt: Drama met Mediamarkt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 288906
Gebruiker
Nal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht. Heb een combimagnetron bij de Mediamarkt gekocht. De heteluchtoven blijkt defect te zijn. Mediamarkt heeft mij een maand geleden een monteur beloofd. Ik heb de Mediamarkt zo vaak gebeld omdat ik niks van de monteur hoorde. Nu komt Mediamarkt mij vertellen dat er geen monteur langskomt en ik die zware combimagnetron zelf mag optillen en terug moet brengen voor de Mediamarkt. De volgende keer doe ik mijn aankoop bij BCC!

De oplossing

Haal de combimagnetron op, repareer het en breng het terug. Lukt dit niet, dan wil een nieuwe combimagnetron of mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw combimagnetron defect is waardoor u deze ter reparatie heeft aangeboden. Uit gegevens in onze administratie is inmiddels gebleken u al een ophaalopdracht heeft ingepland.

    Wij hopen dat het defect aan uw combimagnetron zo spoedig mogelijk wordt verholpen.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland




  2. Auteur
    Nal
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Op 23 januari 2018 zal de Mediamarkt de combimagnetron bij mij thuis ophalen en ik krijg mijn aankoopbedrag volledig terug. Ik wil geen reparatie omdat ik zo lang op reparatie heb moeten wachten. Ik hoop echt dat jullie je beloftes na zullen komen en ik mijn geld terug zal krijgen. Mvg
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wanneer uw bestelling retour komt, wordt het artikel niet aangeboden ter reparatie. Wij zullen dan overgaan tot uitbetaling. Zodra uw bestelling retour is gekomen wordt u hierover per mail geïnformeerd.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mediamarkt heeft de combimagnetron opgehaald en ik heb mijn aankoopbedrag volledig teruggekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen