Klacht Media Markt: Droger die niet droogt en wasmachine die binnen 1,5 jaar kapot is

Klachtnummer
# 294411
Gebruiker
Shelly1988
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een wasdroger en wasmachine gekocht 1,5 jaar geleden bij de Media Markt van het merk Indesit. De droger heeft mijn was nog nooit droog gekregen, hiervoor is al 4 keer een monteur langs geweest (waarvoor je de hele dag vrij moet nemen, want ze maken alleen "dagafspraken") die lezen het apparaat uit en komen met de mededeling dat hij het gewoon doet en dat je voor de garantie bij de Media Markt moet zijn. Zij zeggen op hun beurt dat ze er niets mee kunnen, omdat de monteur zegt dat hij het doet. Maar mijn was is nog nooit droog geweest en moet uitgehangen worden nadat het in de droger is geweest. Nu is er ook een onderdeel van mijn wasmachine afgebroken die ik tegelijk heb gekocht met de droger, maar ik heb geen vertrouwen meer in beide bedrijven.

De oplossing

Een nieuwe droger en wasmachine die het doen, zonder dat ik weer een dag moet vrij nemen om een monteur langs te laten komen die me gaan vertellen dat de apparaten gewoon werken, terwijl dit niet waar is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden over de werking van uw droger.

    Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen hebben wij meer gegevens van u nodig. Graag vernemen wij in welke vestiging u de wasmachine en droger heeft aangeschaft tevens hebben wij uw factuur-/bestelnummer nodig.

    Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Enige tijd geleden hebben wij uw factuur/bestelnummer en de vestiging waar u uw product heeft aangeschaft opgevraagd om uw klacht verder in behandeling te nemen.

    Tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.

    Indien u wenst dat wij uw klacht alsnog in behandeling nemen ontvangen wij graag de bovenstaande gegevens. Mocht u deze gegevens niet binnen 10 dagen aanleveren gaan wij er vanuit dat uw klacht is opgelost en zal deze automatisch afgesloten worden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer.
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen