Klacht Media Markt: Drone kapot binnen zes maanden, vervanging gebruikte beschadigde drone.

Klachtnummer
# 377165
Gebruiker
P.A. Huisman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drone gekocht bij Media Markt december 2018, Wifi valt uit na 5 maanden. Per support van Ryze, drone teruggestuurd voor reparatie bij Ryze Tech in Barendrecht. Na een week ontvang ik een Pro Forma Invoice met reparatie voorstel van mijn drone tegen nul kosten. Na ontvangst van mijn "gerepareerde drone"blijkt uit het serienummer dat ik een andere "gebruikte"drone retour heb ontvangen zonder mij van te voren in kennis te stellen. Deze vervangende drone is erg veel gebruikt (gebruikssporen) en vliegt erg onstabiel. Via Media Markt ben ik nu al twee maanden bezig om mijn eigen drone terug te krijgen of een nieuwe vervanging. Tot nu toe allemaal zonder resultaat.

De oplossing

Mijn eigen originele drone retourneren of nieuwe vervanging zoals gebruikelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen