Klacht Media Markt: Dure wasdroger zoekgeraakt. Nieuwe leveringsdatum onbekend.

vacca

Dure wasdroger zoekgeraakt. Nieuwe leveringsdatum onbekend.
Ik bestelde op 2 december 2019 een Bosch WTW8446ENL wasdroger. De levertijd zou 2 tot 4 dagen zijn. Op 6 december een mail van Media Markt ontvangen dat de wasdroger verzonden was. Ook ontving ik op 6 december om 23.30 uur een afspraakbevestiging van Dynalink dat de wasdroger op 7 december 2019 tussen 8.00 uur en 18.00 uur gebracht zou worden. De oude (condens)wasdroger moest losgekoppeld en schoongemaakt klaar staan. Dat heb ik braaf gedaan. Op 7 december ontving ik van Dynalink een mail dat de wasdroger niet geleverd was en de opdracht van bezorging niet werd uitgevoerd. Voor meer informatie werd ik verwezen naar Media Markt. Op maandag 9 december bel ik met de service balie van Media Markt. Na 20 minuten wachten vertelt de medewerkster Dat de wasdroger inderdaad manco gemeld is. Zij kan niet zeggen wanneer de wasdroger dan wel geleverd wordt. De wasdroger is wel gewoon op voorraad bij media Markt. Ik moet maar afwachten tot ik weer een melding van het Media Markt krijg dat er weer een wasdroger is verzonden. Hoe lang dat duurt (manco procedure) weet zij niet. Ik dring er bij de medewerkster op aan om er meer haast achter te zetten omdat op verzoek van Media Markt / Dynalink onze wasdroger is afgekoppeld. Het opnieuw aansluiten van een condens droger is een heel gedoe (voor een 75 jarige). Met dit weer is een wasdroger echt noodzakelijk.
Bij andere leveranciers (bv Coolblue) is de levertijd 1 dag. Ik zou het reelijk vinden dat morgen (dinsdag 10 december) mijn op 2 december bestelde en vooruit betaalde wasdroger wordt geleverd.

Ik wil dat uiterlijk morgen (dinsdag 10 december) de door mij op 2 december 2019 bestelde en vooruit betaald wasdroger wordt afgeleverd. De wasdroger is op voorraad en de levertijd is dan toch al 8 dagen in plaats van de beloofde 2 - 4 dagen. Ik kan niet langer zonder een goede wasdroger.

Ook een klacht indienen over Media Markt?