Opgelost door Media Markt: Duurt lang!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113551
Gebruiker
Kelly vd Ende
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 dagen geleden een product besteld via de webshop. "voor 22:00uur besteld de volgende dag in huis" Nou mooi niet, ik heb nog niet eens een bevestiging van verzenden ontvangen. Maar natuurlijk wel betaald. Ik heb het product zaterdag nodig, dan ga je er toch vanuit als je het binnen hebt als je het woensdag bestelt. Het product was overigens wel online op voorraad.
Ik probeer nu al 2 dagen de klantenservice te bellen met de vraag of ik het pakketje nog binnenkrijg. Heb nu ondertussen zo'n anderhalf uur in de "wachtrij" gestaan, maar de medewerkers hebben het té druk om op te nemen. Blijkbaar belt heel Nederland naar dit nummer.

Gewenste oplossing

Graag contact. Ik wil weten of het product voor zaterdag nog in huis is, anders wil ik mijn geld terug zodat ik het elders kan kopen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Ende,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch met u besproken vinden wij het vervelend dat het door u bestelde product momenteel niet op voorraad is. In overleg met u hebben wij het product voor u laten weg leggen in de vestiging Den Haag. U kunt het artikel daar ophalen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Kelly vd Ende
    Datum
    Ik ben nu wel snel teruggebeld en tot een oplossing gekomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen