Opgelost door Media Markt: Duurt lang!

Kelly vd Ende

Ik heb 3 dagen geleden een product besteld via de webshop. "voor 22:00uur besteld de volgende dag in huis" Nou mooi niet, ik heb nog niet eens een bevestiging van verzenden ontvangen. Maar natuurlijk wel betaald. Ik heb het product zaterdag nodig, dan ga je er toch vanuit als je het binnen hebt als je het woensdag bestelt. Het product was overigens wel online op voorraad.
Ik probeer nu al 2 dagen de klantenservice te bellen met de vraag of ik het pakketje nog binnenkrijg. Heb nu ondertussen zo'n anderhalf uur in de "wachtrij" gestaan, maar de medewerkers hebben het té druk om op te nemen. Blijkbaar belt heel Nederland naar dit nummer.

Graag contact. Ik wil weten of het product voor zaterdag nog in huis is, anders wil ik mijn geld terug zodat ik het elders kan kopen.

Media Markt
    Geachte mevrouw Van der Ende,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch met u besproken vinden wij het vervelend dat het door u bestelde product momenteel niet op voorraad is. In overleg met u hebben wij het product voor u laten weg leggen in de vestiging Den Haag. U kunt het artikel daar ophalen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Kelly vd Ende
    Ik ben nu wel snel teruggebeld en tot een oplossing gekomen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?