Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Duurt lang!
Details
Klacht
Ik heb 3 dagen geleden een product besteld via de webshop. "voor 22:00uur besteld de volgende dag in huis" Nou mooi niet, ik heb nog niet eens een bevestiging van verzenden ontvangen. Maar natuurlijk wel betaald. Ik heb het product zaterdag nodig, dan ga je er toch vanuit als je het binnen hebt als je het woensdag bestelt. Het product was overigens wel online op voorraad.Ik probeer nu al 2 dagen de klantenservice te bellen met de vraag of ik het pakketje nog binnenkrijg. Heb nu ondertussen zo'n anderhalf uur in de "wachtrij" gestaan, maar de medewerkers hebben het té druk om op te nemen. Blijkbaar belt heel Nederland naar dit nummer.
Gewenste oplossing
Graag contact. Ik wil weten of het product voor zaterdag nog in huis is, anders wil ik mijn geld terug zodat ik het elders kan kopen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.