Klacht Media Markt: DVD scijjfje met een concert loopt elke keer vast

Leon

DVD schijfje loopt vast dus even ruilen dacht ik voor een andere die het mischien wel goed doet, na gebeld te hebben met de klantenervice van media markt bergen op zoom kon ze niets voor me doen want ik had de aankoopbon niet meer ik had de schijf zondagmiddag gekocht en pas woensdagavond op gezet,tasje met bon en al weggegooit
het gaat een om een bedragje van 18Euro
Toen ik terug belde en zei dat ze het mij niet wijs kon maken dat ze mijn aankoopbon niet terug kon zien in het systeem ging ze toch maar op zoek ik heb de tijd aangegeven dat ik de dvd heb gekocht,maar ze kon hem niet in het syateem zien Maak je mij niet wijs elke aankoop moet toch terug te vinden zijn prijsjes automatisch laten veranderen op de kaartjes kunnen ze toch ook
de dvd gaat de vuilnisbak in en ik kom nooit meer terug bij media markt bergen op zoom het gaat om 18 euro schijnbaar kunnen ze die niet missen
en de 4k tv die gepland staat as weekend ga ik dus niet bij de media markt halen
dit is voor mij de tweede keer dat ik zo behandeld wordt daarom ga ik nu naar een andere electronica winkel IK BEN TOCH NIET GEK

Geen oplossing meer heb het hele maal gehad met media markt Bergen op zoom

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw DVD schijf steeds vast loopt. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Bergen op Zoom en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Leon
    geef maar door aan mm bergrn op zoom dat ze geen contact met me op hoeven te nemen ik ben helemaal kkaar net de mediamarkt leon

Leon
media markt heeft een oopossing aangedragen maar dat hoeft niet voor mij ik heb het gehad met die winkel media markt is een verschikekijke kut winkel

Ook een klacht indienen over Media Markt?