Klacht Media Markt: DVD verkeerd geprijst bij kassa 511 euro, daarna alsnog 2,50 euro meer dan prijs op DVD betaald....

Klachtnummer
# 271792
Gebruiker
Roel0000001
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw was bij de Media Markt Hoorn waar ze een DVD gekocht heeft. Prijs op de DVD 9,99 euro. Bij de kassa staat hij voor 511 euro geprijst bij het scannen van de prijssticker waar 9,99 euro op staat. Dit klopt niet. Vervolgens wacht ze 15 minuten en hebben ze de correcte barcode. Nu staat er 12,50 euro op. Mijn vrouw geeft aan dat de stickers blijkbaar niet kloppen want de DVD is voor 9,99 euro geprijst en niet 12,50 euro. Mijn vrouw geeft aan dat ze hem voor 9,99 euro wil kopen aangezien dit de prijs op de DVD is, de medewerkster zegt dat dat niet kan en ze dus toch 12,50 euro moet betalen. Dit ondanks 15 minuten wachten en dat ze de medewerkster erop attent heeft gemaakt dat blijkbaar al deze DVD's verkeerd geprijst zijn.

Wij vinden het stijlloos dat je zo klant onvriendelijk behandeld word. Media markt prijst iets voort 9,99 euro, bij de kassa geeft hij 511 euro aan voor een DVD en dan moet je uiteindelijk meer betalen dan de prijs op de sticker.

Heb geprobeerd de vestigingsdirecteur, dhr. Rene van Os te bellen om de klantonvriendelijke houding aan hem door te geven. De medewerkster wilde me niet doorverbinden. Ik kon een mail naar zijn secretaresse sturen, Lisette Hoks...

De oplossing

Klantvriendelijk en gemotiveerd personeel bij de kassa en servicebalie zetten en de klant netjes behandelen. Daarnaast 2,50 euro verschil overmaken naar huis voor vergeten kind als goed doel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad in één van de MediaMarkt vestigingen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de MediaMarkt in Hoorn. Zij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk oppakken en u voorzien van een terugkoppeling.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen