Opgelost door Media Markt: economische leversduur

A. R

Ik heb een hd recorder van aankoop ca 200€ en daarvan beweren zij dat deze een economische levensduur heeft van 2 jaar op basis van een uneto richtlijn :http://www.mediamarkt.nl/static/service/docs/registratie-levensduur-richtlijn-uneto.pdf hiermee beweren ze dus dat de garantie (24 maanden ) dus de hele levensduur geldt. deze ging na 24 maanden stuk en de reparatie moet 100€ kosten waarbij er niets gezegd wordt over garantie. Het lijkt mij wat vraamd dat je alleen op basis van de prijs een economische levensduur kunt voorspellen. Overigens wil samsung zich helemaal niet uitlaten over een verwachtte levensduur

een middeling van de kosten lijkt mij beter op zijn plaats overigens kan ik de tabel niet vinden op de website van uneto

Media Markt
    Geachte heer Roos,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw HD recorder niet meer naar behoren functioneert. Media Markt Amsterdam West heeft contact met u opgenomen en een oplossing geboden voor uw klacht. Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    A. R
    afhandeling was boven verwachting en hoop. Alleen jammer dat ik eerst een klacht moest indienen. Hopelijk gaan ze wat minder rigide om de verwachtte levensduur

A. R

Ook een klacht indienen over Media Markt?