Klacht Media Markt: een belofte die niet na gekomen word

Klachtnummer
# 290398
Gebruiker
Hansdeweerd
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 11 Jan wilde ik een laptop bestellen van hp, er was op dat moment een actie dat bij elke hp van boven de 999 euro een gratis printer zat t.w.v 100. deze laptop was 821 euro, maar hierbij werd een pakket aan geboden met daar in een gratis printer. als je dit dan in de winkelmand deed moest de printer gewoon betaald worden. ik hier over gebeld, nee dat geld zou later terug gestord worden dat gingen ze voor mij regelen. dus ik in vertrouwen op de mediamarkt die laptop besteld samen met de printer. 921 euro afgerekend. de volgende dag in huis, ik gebeld, nee dat geld kreeg ik niet terug. dan moest ik de printer terug sturen. was ik het niet mee eens, gingen ze voor mij uitzoeken. ik heb dus deze week wel 10 keer aan de telefoon gehangen maar ik krijg het geld niet terug terwijl dat beloofd is.

De oplossing

100 euro terug gestord krijgen voor de printer zo als beloofd

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag zouden wij telefonisch contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passen de oplossing aan te bieden. Helaas is het ons niet gelukt u vandaag telefonisch te bereiken.

    Graag vernemen wij wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Hansdeweerd
    Datum

    ik ben vanmiddag telefonisch bereikbaar, en anders vrijdag middag van af 12 uur

    met vriendelijke groet,

    Hans de weerd
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Helaas is het ons niet gelukt u op de door u aangegeven tijdstippen telefonisch te bereiken. Onze excuses hiervoor.

    Wij hebben u zojuist via een aparte e-mail geinformeerd over de door ons geboden oplossing voor uw klacht.

    Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben vernemen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Hansdeweerd
    Datum
    Bedankt voor het oplossen van de klacht! jammer dat dit niet gedaan werd via de telefoon gespekken. Toch fijn dat ik mijn 100 euro gewoon heb terug gekregen zo als beloofd.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen