Klacht Media Markt: Een monitor mag niet worden bekeken voor de aankoop en moet in de doos blijven.

# 320197
Martine

Online een nieuwe monitor kopen of toch in een stenen winkel. We besluiten om 50 km te rijden om een monitor te bekijken omdat we een paar dingen daarvan graag eerst willen zien. We checken of mediamarkt m op voorraad heeft. Dat is het geval. Wel wat duurder dan online elders, maar goed, dan kunnen we m eerst zien. Dachten we.
Dus niet. Hij was er na enig zoeken wel, maar in een doos. En daar mocht ie niet uit. Natuurlijk begreep de verkoper heel goed dat we m graag wilden zien, maar hij kon m niet zomaar uit de doos halen. Bijna € 600 voor een monitor betalen maar m niet eerst mogen bekijken na daar speciaal voor naar mediamarkt te zijn gereden, is te belachelijk voor woorden. "Succes verder", wenst de verkoper ons. Volgens mij moet mediamarkt hard aan de slag met zijn verkopers en het concept Dienstverlening.

Trainen, heel veel trainen met de verkopers.

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen.
    Wat erg vervelend dat dit heeft plaats gevonden in 1 van onze winkels, absoluut niet wenselijk.
    Wij willen dit graag bespreekbaar maken met desbetreffende winkel om dit in de toekomst tegen te gaan.
    In welke winkel heeft dit plaats gevonden? Excuses voor het ongemak.

M.Hoogendijk
    Martine
    Dank voor uw reactie. Het gaat om de vestiging in Zwolle.
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Zwolle met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Vanuit MediaMarkt Zwolle hebben wij vernomen dat zij getracht hebben telefonisch contact met u op te nemen. Helaas blijkt het opgegeven telefoonnummer niet juist te zijn.

Graag zouden wij contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken. Wij vernemen graag (middels een privé bericht) op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Wij hebben de informatie doorgegeven aan desbetreffende winkel.
    Dank voor u update.

M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?