Klacht Media Markt: Een monitor mag niet worden bekeken voor de aankoop en moet in de doos blijven.

Klachtnummer
# 320197
Gebruiker
Martine
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Online een nieuwe monitor kopen of toch in een stenen winkel. We besluiten om 50 km te rijden om een monitor te bekijken omdat we een paar dingen daarvan graag eerst willen zien. We checken of mediamarkt m op voorraad heeft. Dat is het geval. Wel wat duurder dan online elders, maar goed, dan kunnen we m eerst zien. Dachten we.
Dus niet. Hij was er na enig zoeken wel, maar in een doos. En daar mocht ie niet uit. Natuurlijk begreep de verkoper heel goed dat we m graag wilden zien, maar hij kon m niet zomaar uit de doos halen. Bijna € 600 voor een monitor betalen maar m niet eerst mogen bekijken na daar speciaal voor naar mediamarkt te zijn gereden, is te belachelijk voor woorden. "Succes verder", wenst de verkoper ons. Volgens mij moet mediamarkt hard aan de slag met zijn verkopers en het concept Dienstverlening.

De oplossing

Trainen, heel veel trainen met de verkopers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen.
    Wat erg vervelend dat dit heeft plaats gevonden in 1 van onze winkels, absoluut niet wenselijk.
    Wij willen dit graag bespreekbaar maken met desbetreffende winkel om dit in de toekomst tegen te gaan.
    In welke winkel heeft dit plaats gevonden? Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Martine
    Datum
    Dank voor uw reactie. Het gaat om de vestiging in Zwolle.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Zwolle met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Zwolle hebben wij vernomen dat zij getracht hebben telefonisch contact met u op te nemen. Helaas blijkt het opgegeven telefoonnummer niet juist te zijn.

    Graag zouden wij contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken. Wij vernemen graag (middels een privé bericht) op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben de informatie doorgegeven aan desbetreffende winkel.
    Dank voor u update.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen