Klacht Media Markt: Een slechte klantenservice bij Media Markt Hengelo

Teleurstelling

Bij media markt Hengelo ging ik speciaal om een laptop te halen. Deze heb al maanden in mijn winkelmandje en al die tijd online niet beschikbaar geweest. Vaker naar Rotterdam gegaan en elke keer of de laatste net verkocht of is paar dagen uitverkocht was. Ik besloot op 30 november naar Hengelo te reizen, omdat een medewerker tegen mij zei dat ze een grote voorraad hebben en niet binnen 1 dag op zal zijn. Inderdaad waren er een stuk of 8 in de winkel. Ik had besloten om de helft te financieren en de helft te lenen. Ik heb netjes met een medewerker alle stappen en ook gewacht op een positieve toestemming. Ik mocht de laptop van boven ophalen en afrekenen. Na een lange wachtrij, kreeg ik ik een mededeling dat mijn contract verwijderd was en moet ik opnieuw de lening aanvragen. Ik was heel erg teleurgesteld in de service en de manier vam omgaan. Ik zag bijvoorbeeld medewerkers met elkaar praten en vroeg waarom ik niet kam betalen en wegwezen. Als mededeling hoorde ik dat iemand voor mij bezig was. Wij zijn in de winkel langer dan 2 uur gebleven om een laptop te mogen kopen. Mijn planning liep hierdoor helemaal door de war. Ik ben terug maar huis in Capelle aan den IJssel zonder een laptop.

Ik zou graag willen dat die laptop die ik wilde voor mij naar Media Markt Rotterdam Alexander gestuurd wordt, nadat er met mij een afspraak wordt gemaakt om hem daar te gaan halen. Ik moet alsnog persoonlijk naar de vestiging gaan. Dat om de helft contant te betalen en rest laten financieren. Het zou fijn zijn als er een compensatie kan worden gegeven. Ik ben toen heen en weer van Capelle aan den IJssel naar Hengelo gereisd. Dat heeft mij meer dan €70,- brandstof gekost.

Ook een klacht indienen over Media Markt?