Opgelost door Media Markt: Er staat op de aankoop bon dat ik het product binnen 14 dagen kan ruilen maar blijkt niet zo te zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263483
Gebruiker
Taxi abc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een nespresso apparaat gekocht bij thuis komst wilde ik het apparaat gebruiken maar bleek dat de hefboom constructie niet in orde was
ik ben binnen de gestelde termijn terug gegaan om het apparaat te ruilen
zoals op de bon staat,maar dat was niet mogelijk het moest eerst naar de fabriek
gestuurd worden,en ik wilde het apparaat terug geven maar wordt niet terug genomen

De oplossing

ik verlangde alleen dat het nespresso apparaat werd omgeruild voor een
degelijke

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw nieuwe Nespresso apparaat niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht besproken met MediaMarkt Arnhem. MediaMarkt Arnhem heeft aangegeven dat indien uw apparaat nog volledig in goede staat is en er geen krassen op zitten zoals eerder het probleem was dat hij voor u omgeruild zal worden.

    Mochten er problemen zijn heeft u mijn directe nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Taxi abc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen