Opgelost door Media Markt: Er staat op de aankoop bon dat ik het product binnen 14 dagen kan ruilen maar blijkt niet zo te zijn

Taxi abc

ik heb een nespresso apparaat gekocht bij thuis komst wilde ik het apparaat gebruiken maar bleek dat de hefboom constructie niet in orde was
ik ben binnen de gestelde termijn terug gegaan om het apparaat te ruilen
zoals op de bon staat,maar dat was niet mogelijk het moest eerst naar de fabriek
gestuurd worden,en ik wilde het apparaat terug geven maar wordt niet terug genomen

ik verlangde alleen dat het nespresso apparaat werd omgeruild voor een
degelijke

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw nieuwe Nespresso apparaat niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht besproken met MediaMarkt Arnhem. MediaMarkt Arnhem heeft aangegeven dat indien uw apparaat nog volledig in goede staat is en er geen krassen op zitten zoals eerder het probleem was dat hij voor u omgeruild zal worden.

Mochten er problemen zijn heeft u mijn directe nummer.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Taxi abc

Ook een klacht indienen over Media Markt?