Klacht Media Markt: Er zit een barst in beats, die er niet zat bij afgifte voor reparatie, schade wordt nu niet vergoed.

Dion81

Beats Studio 3 Wireless op laten sturen omdat de blue tooth iedere keer uitschakelde van aan naar uit. De beats waren minder dan een jaar oud en ik heb garantie. Vooraf het opsturen bij media markt zijn aan de koptelefoon geen beschadigingen geconstateerd. Later kreeg ik via mail de prijsopgave met daarbij een foto. Op de foto staat een duidelijke barst bij de bluetooth aansluiting, die er eerder niet zat. Het verbaast me zeer, ik heb zelf geen barst gehad in mijn beats. Ik krijg de kosten niet vergoed.
In de beschrijving en foto bij afgifte aan media markt, dus op het afgifte- formulier, is geen melding gemaakt van een barst, omdat die er niet zat! Toch staat mediamarkt hier niet voor open. Bij uitleg bij de balie geven ze aan dat het een misverstand is dat bij inname van mijn beats geen juiste beschrijving en foto's zijn gemaakt. Maar als de barst er al was die zeker opgevallen en waren er 100% zeker foto's van gemaakt. Dit is voor mij voldoende bewijs dat die barst er echt niet zat toen ik mijn beats inleverde.

Ik wil dat media markt mijn beats repareert conform mijn garantie, zonder kosten.
Of mij een vervangend product stuurt. De barst is er volgens mij in het reparatieproces bij Mediamarkt ingekomen, waardoor ik nu geen vergoeding krijg. Dat moet worden opgelost.