Klacht Media Markt: er zit een deuk in mijn wasmachine

T

ik heb een wasmachine gekochte bij mediamarkt alkmaar een indesit van 379,00.op 26.5.20016 plus ps bezorgen 28.5.2016 van 14,95.het zit zo ik heb niet op gelet om dat ik blij was met mijn wasmachine.er bleek een deuk er in te zitten en de kraan lekt .en ik heb contact gehad gelijk gebeld met de klachten .en de persoon was er niet .maandag werd ik gebeld met de meldedeling dat ik niet had mogen wassen en dat. er geen ander indesit was .en dat er naar de lekte kraan werd gekeken van 12 tot 2 .en ik zee de deuk dan dat kon hij niks over zegen .ik had niet mogen wassen .en toch was er geen indesit op voorraad .is toch raar.nu heb ik geen vertrouwen meer in mediamarkt.klantnummer is 900131951.ik heb rechte op een nieuw of schade vergoeding

rechte op een nieuw of compensatie

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw wasmachine beschadigd is. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Alkmaar. Wij gaan er vanuit dat deze contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    T
    ik ben gebeld door mediamarkt is een schande echt over mijn wasmachine waar een duik in zit. Terwijl hij een flesje van 5 euro anti kalk wilden geven of 15 euro. Zelf een nieuw wasmachine krijg ik niet zo dom geweest om te teken .en toen 20 euro aan cadeau kaart is dit niet een schande .ik hoop nooit meer iets. Pas op wat je koopt bij medimarkt .kijk goed of er geen schade zit voor u tekent
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om uw klacht te bespreken. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?