Klacht Media Markt: Erg lange wachttijd voor het omruilen van een DVD

HansW

Bij een bezoek aan de Mediamarkt Hengelo bleek dat ik een dvd had gekocht terwijl mijn zoon per sms melde dat hij liever een Bluray zou hebben. Aangezien we nog voor de winkel liepen ben ik terug naar binnen gegaan om het om te ruilen.

Eenmaal binnen bleek dat je dat bij de service balie moet doen. Meerdere mensen hadden geen nummertje getrokken (was onduidelijk) en er stond een flinke rij mensen te wachten.

Na een kwartier ben ik een ander personeelslid gaan aanspreken omdat er tot die tijd slechts 1 persoon was geholpen en er nog 10 voor me waren. Met 2 mensen achter die balie zou het dus wel eens een uur kunnen duren. Na bijna 3 kwartier waren we aan de beurt. Dit lijkt mij een veel te lange wachttijd. Bij het aangeven was de persoon achter de balie ronduit onbeschoft. "Als u het beter weet dan kunt u een idee aandragen" was wat we te horen kregen.

Het zou mooi zijn als men meer personeel achter die balie zet. Dit was op een dinsdag, ik moet er niet aan denken dat ik dit op een zaterdag zou moeten doen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?