Klacht Media Markt: extra bezorging

Klachtnummer
# 50545
Gebruiker
vrieskast
Datum
4 reacties

Details

De klacht

bij bezorging van vrieskast 15 euro betaalt voor extra bezorg service service moest een trap op volgens chauffeurs is exra bezorgd service niet geldig voor vrieskasten op webse
word dit niet vermeld oude vrieskast is niet retour meegenomen volgens chauffeurs is de trap te klein gewoon is onzin hij staat nu boven extra kosten buren gevraagd om te helpen gemeente vraagt 30 euro voor oude vrieskast volgens ons waren de
chauffeurs niet van plan dan verder bezorgen dan voordeur waardeloos

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Verschelling,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals aangegeven leg ik uw klacht voor bij mijn collega's bij Media Markt Online. Er wordt spoedig contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Verschelling, Van mijn collega's bij Media Markt Online heb ik vernomen dat er inmiddels contact met u is opgenomen en de klacht met u is doorgenomen.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    vrieskast
    Datum
    vanmorgen tel contact gehad exuus aanvaard maar de extra bezorgservice blijft waardeloos chaffeurs van bezorgdienst beslissen over plaats van aflevering volgens hen de trap te klein de trap is een meter breed vrieskast 50 cm dus ruimte genoeg transportbedrijf moet voor beter materiaal zorgen voor extra bezorgsevice zo is het waardeloos en ben je afhankelijk van grillen chaffeurs
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Verschelling, Bedankt voor uw reactie.Uw kritiek over de bezorgservice nemen wij mee ter verbetering van onze service.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen