Klacht Media Markt: extra bezorging

vrieskast

bij bezorging van vrieskast 15 euro betaalt voor extra bezorg service service moest een trap op volgens chauffeurs is exra bezorgd service niet geldig voor vrieskasten op webse
word dit niet vermeld oude vrieskast is niet retour meegenomen volgens chauffeurs is de trap te klein gewoon is onzin hij staat nu boven extra kosten buren gevraagd om te helpen gemeente vraagt 30 euro voor oude vrieskast volgens ons waren de
chauffeurs niet van plan dan verder bezorgen dan voordeur waardeloos

Media Markt
    Geachte heer Verschelling,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals aangegeven leg ik uw klacht voor bij mijn collega's bij Media Markt Online. Er wordt spoedig contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte heer Verschelling, Van mijn collega's bij Media Markt Online heb ik vernomen dat er inmiddels contact met u is opgenomen en de klacht met u is doorgenomen.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    vrieskast
    vanmorgen tel contact gehad exuus aanvaard maar de extra bezorgservice blijft waardeloos chaffeurs van bezorgdienst beslissen over plaats van aflevering volgens hen de trap te klein de trap is een meter breed vrieskast 50 cm dus ruimte genoeg transportbedrijf moet voor beter materiaal zorgen voor extra bezorgsevice zo is het waardeloos en ben je afhankelijk van grillen chaffeurs
    Media Markt
    Geachte heer Verschelling, Bedankt voor uw reactie.Uw kritiek over de bezorgservice nemen wij mee ter verbetering van onze service.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?