Opgelost door Media Markt: Extra bezorgservice wordt niet waargemaakt en je krijgt je geld niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266672
Gebruiker
S.Safa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

LG wasmachine besteld met extra bezorgservice voor €15 om de wasmachine naar boven te brengen. Bezorgers wilden de wasmachine niet naar boven brengen omdat er een traplift bij ons thuis is, en kennelijk "te krap". Hier een klacht over ingedien op de mediamarkt site die belooft binnen 48 uur contact op te nemen, het duurde 10 dagen voordat ze iets van zichzelf lieten horen. Nu hebben we te horen gekregen dat de bezorgers niet terug zullen komen en wij de extra €15 die we hadden betaald niet terug zullen krijgen. Ik snap dit niet. De bezorging is gratis, en de wasmachine is niet naar boven gebracht, waarom krijgen we ons geld voor de extra service, die ze niet hebben waargemaakt, terug.

De oplossing

Graag mijn extra bezorgingservice geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de extra service niet is uitgevoerd. Zoals telefonisch besproken hebben wij de communicatie bekeken en de desbetreffende medewerker hier op aangesproken. Wij hebben het bedrag van de extra service aan u terug betaald en dit staat binnen 3 werkdagen op uw rekening.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    S.Safa
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.Safa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen