Opgelost door Media Markt: Extra kosten bij afsluiten verzekering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125984
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben afgelopen donderdag een Amerikaanse koelkast bij Media Markt Heerlen gekocht. De verkoper verkocht ons een verzekering erbij, 5 jaar voor €64.95. Geen probleem! Echter toe in na betalen op de bon keer zag ik dat ze €9.95 in rekening hebben gebracht voor het afsluiten van de verzekering. Hierover is in het verkoopgesprek niets gezegd.

Gewenste oplossing

€9.95 retour
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat er onduidelijkheden waren omtrent het afsluiten van de verzekering.

    Media Markt Heerlen heeft inmiddels contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen.

    Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Goede service van Media Markt Heerlen.
    Zeer vriendelijk personeel!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen