Klacht Media Markt: extra service niet geleverd

shar69

Vandaag heb ik heb een wasmachine besteld voor mijn moeder en heb de service extra erbij genomen van 14,95, zodat de oude machine meegenomen zou worden en ook zodat de nieuwe machine zou worden aangesloten, ze is wat ouder en slecht ter been en daarom dacht ik het haar makkelijk te maken zodat ze daar in ieder geval niet naar hoefde om te kijken. Nu is de nieuwe wasmachine niet aangesloten omdat de oude niet was afgesloten (was verder wel droog). Daarbijj is de oude wasmachine ook niet meegenomen. Want zeiden de bezorgers: die is niet afgesloten. Dus ik heb gebeld met de klantenservice van mediamarkt over de stand van zaken, maar die geven aan niks te kunnen doen omdat de oude wasmachine niet was afgesloten. Vandaar nu mijn klacht op deze website

Ik wil mijn geld voor de extra service weer terug want inmiddels hebben we het zelf aangesloten en morgen voeren we de oude wasmachine zelf af.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de extra service niet is uitgevoerd. Graag willen wij u wijzen op de voorwaarden welke verbonden zitten aan het uitvoeren van deze service. In de voorwaarden is aangegeven dat het oude apparaat leeg, droog, schoon, afgekoppeld en transportklaar dient te staan. Aangezien uw moeder niet heeft voldaan aan de voorwaarden is deze service niet volledig uitgevoerd. In principe worden de kosten voor de service in dat geval niet vergoed. Echter omdat wij begrijpen dat het vervelend is willen wij graag een uitzondering maken en u toch de kosten van de service vergoeden. De uitbetaling is aangemaakt en staat binnen 3 werkdagen op uw rekening.

Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?