Opgelost door Media Markt: Extreme afprijzing binnen 2 dagen na aankoop.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 279196
Gebruiker
Jordy van der Sluijs
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen vrijdag op 27-10 bij de Mediamarkt in een filiaal zelf een xbox one S 500gb met een nieuw uitgebracht spel (ook sinds 27-10) "Assassins Creed Origins" gekocht voor een bedrag van € 279,99. Tot mijn verbazing is deze bundel 2 dagen later vanaf maandag 30-10 al in de aanbieding voor maar €219,- inclusief niet 1, maar 2 nieuwe spellen (ook nog Call of Duty WWII). Dit spel kost ook 70 euro. Dus in principe is dit een korting van €130,-. Ik zou hier normaal niet moeilijk over doen. Maar bijna een korting/verschil van 50% binnen twee dagen is gewoon erg zuur. Ik ben in de winkel terug geweest maar helaas kunnen ze niets betekenen zeggen ze. Ze kunnen hem niet retour nemen want ik heb hem uiteraard al uitgepakt en aangesloten thuis en op wat voor manier dan ook compenseren of tegemoetkomen ook niet. Overigens wat ik nog wellicht het meest kwalijke vind is dat ze in de fysieke winkel nog steeds mijn gekochte bundel voor €279,99 aanbieden op dit moment en online dus voor de genoemde kortingsprijs. Dit lijkt mij echt misleiding.

De oplossing

Ik verwacht echt niet dat ik nu zomaar €60,- terug krijg en Call of Duty. Het is altijd je eigen risico iets te kopen en ik besef me goed dat koop = koop. Maar zo'n groot verschil binnen twee dagen, dan had ik toch wel gehoopt op enige coulance van de Mediamarkt om ergens op een middenweg uit te komen. Bijvoorbeeld een giftcard van een X bedrag zou ik al zeer content mee zijn. Voor mij het gevoel dat ik gehoord word en het geld blijft in de organisatie. Of een andere oplossing. Ik hoor het graag...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw product twee dagen later in de aanbieding was. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Jordy van der Sluijs
    Datum
    Beste mevrouw Saini,

    Ik heb de aankoop gedaan bij Media Markt Den Bosch. Ik verneen het graag.

    Vriendelijke groet,

    Jordy van der Sluijs
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Den Bosch en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  4. Auteur
    Jordy van der Sluijs
    Datum
    Beste mevrouw Saini,

    Bedankt voor uw bericht. Ik ben afgelopen dinsdagavond wel al bij de klantenservice geweest in Den Bosch, maar toen konden ze niets betekenen werd mij verteld.... Maar ik wacht het telefoontje wel even af dan. U kunt verder niets betekenen voor mij?

    Vriendelijke groet,

    Jordy
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben van MediaMarkt Den Bosch vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben gehad. De klantenservice heeft ons aangegeven dat zij u het spel cadeau hebben gedaan uit coulance. Wij zijn blij te vernemen dat u er samen met de vestiging bent uitgekomen.

    Graag verneem ik van u indien u vragen of opmerkingen heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    Jordy van der Sluijs
    Datum
    Het is inderaad helemaal goed gekomen! Ik ben blij dat we een middenweg hebben kunnen vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordy van der Sluijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een gratis spel :) bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?