Opgelost door Media Markt: Extreme afprijzing binnen 2 dagen na aankoop.

Jordy van der Sluijs

Ik heb afgelopen vrijdag op 27-10 bij de Mediamarkt in een filiaal zelf een xbox one S 500gb met een nieuw uitgebracht spel (ook sinds 27-10) "Assassins Creed Origins" gekocht voor een bedrag van € 279,99. Tot mijn verbazing is deze bundel 2 dagen later vanaf maandag 30-10 al in de aanbieding voor maar €219,- inclusief niet 1, maar 2 nieuwe spellen (ook nog Call of Duty WWII). Dit spel kost ook 70 euro. Dus in principe is dit een korting van €130,-. Ik zou hier normaal niet moeilijk over doen. Maar bijna een korting/verschil van 50% binnen twee dagen is gewoon erg zuur. Ik ben in de winkel terug geweest maar helaas kunnen ze niets betekenen zeggen ze. Ze kunnen hem niet retour nemen want ik heb hem uiteraard al uitgepakt en aangesloten thuis en op wat voor manier dan ook compenseren of tegemoetkomen ook niet. Overigens wat ik nog wellicht het meest kwalijke vind is dat ze in de fysieke winkel nog steeds mijn gekochte bundel voor €279,99 aanbieden op dit moment en online dus voor de genoemde kortingsprijs. Dit lijkt mij echt misleiding.

Ik verwacht echt niet dat ik nu zomaar €60,- terug krijg en Call of Duty. Het is altijd je eigen risico iets te kopen en ik besef me goed dat koop = koop. Maar zo'n groot verschil binnen twee dagen, dan had ik toch wel gehoopt op enige coulance van de Mediamarkt om ergens op een middenweg uit te komen. Bijvoorbeeld een giftcard van een X bedrag zou ik al zeer content mee zijn. Voor mij het gevoel dat ik gehoord word en het geld blijft in de organisatie. Of een andere oplossing. Ik hoor het graag...

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw product twee dagen later in de aanbieding was. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

In afwachting van uw reactie.

Beste mevrouw Saini,

Ik heb de aankoop gedaan bij Media Markt Den Bosch. Ik verneen het graag.

Vriendelijke groet,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Den Bosch en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste mevrouw Saini,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben afgelopen dinsdagavond wel al bij de klantenservice geweest in Den Bosch, maar toen konden ze niets betekenen werd mij verteld.... Maar ik wacht het telefoontje wel even af dan. U kunt verder niets betekenen voor mij?

Vriendelijke groet,

Jordy

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van MediaMarkt Den Bosch vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben gehad. De klantenservice heeft ons aangegeven dat zij u het spel cadeau hebben gedaan uit coulance. Wij zijn blij te vernemen dat u er samen met de vestiging bent uitgekomen.

Graag verneem ik van u indien u vragen of opmerkingen heeft.

Jordy van der Sluijs
    Het is inderaad helemaal goed gekomen! Ik ben blij dat we een middenweg hebben kunnen vinden.

Jordy van der Sluijs
Een gratis spel :) bedankt!

Ook een klacht indienen over Media Markt?