Opgelost door Media Markt: F1 2015 (PS4), onjuiste uitvoering geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118517
Gebruiker
Arjen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb F1 2015 (PS4) gepre-ordered. Daarbij werd aangegeven dat je een pre-order Metal Pack and Guidebook kreeg. Nu werd het pakket afgelopen vrijdag geleverd, maar helaas de standaard uitvoering... Nu kon ik het spel, waar ik zo lang op heb gewacht, nog steeds niet spelen (wat toch wel de functie van pre-orderen is).....
Ik heb daarom geprobeerd meerdere keren de klantenservice te bereiken, maar elke keer wordt er verteld dat de wachttijd minimaal 5 minuten bedraagt. Na meerdere keren lange tijd in de wacht te staan, heb ik het opgegeven en ben ik vandaag (12-07) bij een vestiging langsgegaan. Daar wordt doodleuk verteld dat ze niet kunnen inzien of de juiste uitvoering (+metal pack and guidebook) nog aanwezig is en wordt meteen de optie van geld retour aangegrepen. Uiteindelijk, na veel moeite, zit ik na 4 dagen nog steeds zonder hetgeen wat ik heb besteld.

De oplossing

Ten eerste wil ik weten of het nog uberhaupt mogelijk is de speciale F1 2015 (PS4) uitvoering (pre-order metal pack and guidebook) te krijgen.
Zo ja, dan verwacht ik de speciale uitvoering voor maximaal de huidige prijs (zoals vermeld in de folder = 52 euro) aan te kunnen schaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Brenninkmeijer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Onze excuses voor het niet meeleveren van de Metal Case en de Guide Book.
    Deze hoorden inderdaad bij uw bestelling gevoegd te zitten.
    Wij gaan de Metal Case en Guide Book nasturen, en deze kunt u dan ook deze week nog in huis verwachten.

    Onze welgemeende excuses voor de vertraging.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Arjen
    Datum
    Ik ben tevreden met de klachtenafhandeling via klachtenkompas. Echter ben ik van mening dat de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice erg beperkt en verbeterd mag worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen