Opgelost door Media Markt: fabrieksfout Lg tv

Umit1978

Afgelopen week LG tv gekocht voor 1299 euro met lg homecinema set bij Mediamarkt.

Tv heeft geen optische aansluiting door fabrieksfout en hdmi 3 functioneerd niet.
Ik heb de mediamarkt gebeld om het terug te brengen en een nieuwe tv op te halen maar dat accepteren ze niet(gesprek is opgenomen) omdat ik een bijna 2 meter doos weggegooid heb en dat dit nodig is omdat daar het serie nummer op staat, ik heb te kennen gegeven dat al de nodige informatie achter op de tv vermeld staat, enigste wat hun kunnen doen is aan nemen voor reperatie zonder leen toestel.

Media markt heeft ons een defecte toestel verkocht en willen er niets van weten, enigste wat zei zeggen is , meneer wat verwacht u van ons? dat wij alle aparatuur uit de doos halen om te kijken of het compleet is! nee dat doen wij niet. ( heel het gesprek is opgenomen) Wij willen een nieuwe tv zonder fabrieks fout.

Terugname tv en gewoon een goede tv ervoor terug.

Media Markt
    Geachte heer Kurt,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren functioneert en dat er geen passende oplossing is geboden voor uw klacht. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Graag wil ik weten bij welke Media Markt in Rotterdam u de televisie heeft aangeschaft zodat ik uw klacht bij de verantwoordelijk binnen de vestiging neer kan leggen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Umit1978
    Mediamarkt Rotterdam Centrum is het gekocht, graag wil ik de oplossing hier vermeld hebben en niet telefonische, om de volgende reden, dat de consumentenbond mee kan kijken.Hopende op uw begrip,
    Umit Kurt
    Media Markt
    Geachte heer Kurt, Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik heb uw klacht voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Centrum met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Uiteraard hebben wij begrip dat u de verloop van uw klacht hier zichtbaar wilt hebben. Geen probleem.Met vriendelijke groet,
    dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Umit1978
    In afwachting op de terug koppeling van Mediamarkt.Met vriendelijke groet,
    Umit Kurt
    Umit1978
    Ik ben gebeld door Media Markt Rotterdam centrum, zij hebben mijn klacht professioneel behandeld en correct afgehandeld.
    Bij aankomst Mediamarkt stond de goede tv al klaar om opgehaald te worden. Helaas dat het op deze manier moest maar kan alsnog met complimenten naar Mediamarkt dit hoofdstuk correct afsluiten.
    Perfect afgehandeld.

Umit1978

Ook een klacht indienen over Media Markt?