Klacht Media Markt: factuuradres kon op factuur niet gewijzigd worden

heish

Gebeld met de klantenservice. Ik leg uit dat ik online een wasdroger heb besteld en dat deze morgen keurig bezorgd gaat worden. Ik zie alleen dat het factuuradres op de factuur niet klopt, of ik een nieuwe factuur kan krijgen met het juiste factuuradres erop. Dat kon niet, maar voor mijn btw teruggaaf is dat wel noodzakelijk. De conclusie was dat ik het product dan maar moest terug sturen. Maar ik wil het product graag houden, maar alleen een ander factuur, dat scheelt me namelijk 21% btw wat ik dan terug kan krijgen. Ik werd door medewerker Francesca continu onderbroken dat ze me begreep maar dat het niet kan. Ik vroeg aan haar dat het toch gek is dat ik een product moet terugsturen omdat ik een ander factuur adres wil. Ze reageerde kortaf, onderbrak me, vroeg ineens of ik nog andere vragen had. Waar is de menselijkheid gebleven en zoals ze dat mooi in het engels noemen 'common sense'. Oftewel, slechte service, kunnen niet omgaan met dergelijke klachten.

een nieuwe factuur mailen met het juiste factuuradres

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het adres op uw factuur niet klopt. Helaas is het technisch gezien niet mogelijk om het adres op uw factuur aan te passen in ons systeem. Hiervoor onze welgemeende excuses. Mocht uw product nog aan de retourvoorwaarden voldoen, dan heeft u de optie om dit te retourneren. U kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen via onze website met de juiste factuurgegevens.

Excuses voor het ongemak.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?