Klacht Media Markt: factuurdatum één dag later dan aankoop, cashback actie oral-b misgelopen

Klachtnummer
# 71063
Gebruiker
Caffie
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb mijn aankoop van een electrische tandenborstel bij media markt besteld en betaald op 31 juli 2014 met iDeal, dit was ook de laatste dag van aankoop om in aanmerking te komen voor de 30% cashback actie van oral-b. De ontvangstbevestiging van mijn aankoop heb ik wel gekregen in tegenstelling tot mijn factuur welke ik pas de volgende dag heb ontvangen met de datum van 1 augustus 2014 er op vermeld, dus ik naar media markt gebeld waar ze mij spijtig genoeg niet konden helpen met het corrigeren van de datum van aankoop. Kan toch niet zo zijn dat je factuurdatum één dag later is dan de aankoopdatum? Is de webshop niet 24h open?

Daarbij de cashback actie gemaild met dit verhaal en daar kreeg ik dus te horen dat ik niet in aanmerking kom voor de cashback actie van 30% op een bedrag van €165,-
Voor mij in ieder geval geen media markt meer.

De oplossing

Correctie van de factuurdatum

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ozcamuzcu,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat de datum op uw factuur niet overeenkomt met de besteldatum. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Caffie
    Datum
    Mediamarkt heeft bij deze gereageerd via mijn persoonlijke mail adres i.p.v. klachtenkompas.nl
    Dit is hun bericht:Geachte meneer/mevrouw, Terugkomend op uw vraag betreffende de cashback promotie kunnen wij u het volgende mededelen. Op dit moment zijn wij nog steeds in contact met Oral-B. Zodra wij over verdere informatie beschikken, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Uw Media Markt team.
  3. Auteur
    Caffie
    Datum
    Deze reactie van media markt hoor ik al vanaf het begin van mijn contact met media markt, zij hebben blijkbaar langer dan 3 weken nodig om een reactie terug te mogen ontvangen van Oral-B terwijl ik zelf na het berichten van Oral-B hierover gelijk de volgende werkdag al antwoord had gekregen dat ik niet in aanmerking zou komen voor de cachback actie, lijkt wel of medai markt de retour termijn probeert te passeren, nou dat is hun ook gelukt, bedankt, voor mij nooit meer media markt zooi.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ozcamuzcu,
    Bedankt voor uw reactie. Het is niet onze bedoeling om de retour termijn te passeren. Wij zijn aan het kijken of we alsnog via Oral B een oplossing voor u kunnen regelen zodat u alsnog de Cashback in kunt dienen. Er zal spoedig contact met u gelegd worden inzake de oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  5. Auteur
    Caffie
    Datum
    Media markt heeft als reactie via mijn persoonlijke mail mij laten weten dat er een begeleidende brief naar mijn postadres verstuurd zal worden waardoor ik alsnog kan deelnemen aan de cashback actie, deze reactie heb ik dus al op dag 1 van mijn telefonisch contact met media markt gehoord en tot op heden nog geen begeleidende brief ontvangen, ik heb daarbij ook gevraagd aan oral b of zo'n begeleidende brief wel voldoende is, volgwns oral b kom ik alsnog NIET in aanmerking voor de actie.
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ozcamuzcu,
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels hebben wij u per mail/ticket op de hoogte gebracht van de aangeboden oplossing. Wij hebben middels dit bericht de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen