Klacht Media Markt: Falend systeem / falend mediamarkt

Klachtnummer
# 384700
Gebruiker
hew
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 31-07-2019 diverse producten gekocht bij de media markt beijerlandse laan Rotterdam. 2 producten waren niet in voorraad maar men zou die binnen 10 werkdagen hebben! toen ik niks hoorde ben ik naar de winkel gestapt waar men zich bleef excuseren maar de producten waren en niet maar men zou mij bellen!! vrijdag geprobeerd te bellen krijg klanten service waar men mij vertelde dat men niet veel voor mij kon doen dus heb ik aan gekondigd dat ik mijn geld terug ging halen en ergens anders mijn aankopen zou gaan doen men zei u hebt gelijk het is niet goed zoals het gaat bij de winkel ei men mij om tot zaterdag te wachten men zou de producten hebben blijkt niet waar te zijn na een telefoontje was er nog staats niet dus ik haal mijn geld terug en zoek een andere winkel voor mijn witgoed

De oplossing

wil mijn geld terug omdat men geen enkele moeite doet om mij tegoed te komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen