Klacht Media Markt: Fifa 15 niet leverbaar

Marcelsnoek

op 26-09-2014 fifa 15 voor de ps3 besteld,zou na 1 of 2 dagen in huis zijn,,nu op 1-10-2014nog niet in huis,terwijl als je hem op de webwinkel zou bestellen hij de volgende dag in huis is,gebeld naar mediamarkt maar na 20 minuten nog steeds in de wachtrij,langs gegaan bij betreffende filiaal in rijswijk omdat er vanmorgen stond dat hij in huis was,daar aan gekomen was het product er niet,thuis gekomen stond er weer 1 a 2 dagen levertijd,kloppen doet het dus niet en mijn kind maar ook ik erg teleur gesteld.

leveren NU

Media Markt
    Geachte heer v/d Snoek,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
    Marcelsnoek
    Inmiddels eindelijk geleverd ,na de beloofde 1 t/m 3 dagen heeft het uit eindelijk een week geduurd ,vind het niet erg om 1 week te wachten maar beloof dan niet te leveren binnen 1 tot 3 dagen.

Marcelsnoek

Ook een klacht indienen over Media Markt?