Klacht Media Markt: FIFA 16 retour gebracht binnen 48u en toch geen geld terug

Klachtnummer
# 130822
Gebruiker
appie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoons hadden geld gespaard en wilde FIFA 16 en 2 controllers voor de pc aanschaffen. Bij thuiskomst bleek FIFA 16 niet te werken op de laptop van mijn zoon. Hij had onlangs Windows 10 geinstalleerd. Toen dacht hij dat het misschien daaraan lag, dus heeft hij deze Windows 10 weer vervangen door Windows 7. Ook dit hielp niet. Toen heeft het nog op onze desktop geprobeerd, maar dat werkte ook niet.
Dus ik ben op maandagochtend om 10 uur naar Mediamarkt Cruqiuis gereden, maar werd daar niet zo blij. De dame achter de servicebalie ging haar leidinggevende erbij halen en deze man vertelde mij dat ze geen spellen terugnemen. Terwijl ik het nog speciaal had gevraagd.

De oplossing

Toch mijn geld teruggeven ( 52euro!!, toch een hoop geld) Of een kortingsbon o.i.d.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat FIFA16 niet werkt op de laptop van uw zoon en u FIFA 16 niet kon retourneren. Excuses voor het ongemak.

    Waarschijnlijk is u bij uw poging tot retourneren uitgelegd dat software (met licentiecodes) uitgesloten is van retour op grond van retour/omruil voorwaarden uit de algemene voorwaarden.
    U kunt de gehele algemene voorwaarden teruglezen via onderstaande link. Artikel 11.3b heeft betrekking op retour en ruil.
    http://www.mediamarkt.nl/static/av/Algemene%20Verkoopvoorwaarden.pdf

    U geeft anderzijds aan dat u specifiek bij de koop heeft gevraagd of u FIFA kon retourneren. Kunt u informatie met ons delen door wie er wat precies aan u is vermeld?

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen