Klacht Media Markt: Firma Boxxpot Rotterdam.

Klachtnummer
# 181789
Gebruiker
Henk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bedrijf verkoopt mediaspeler voldoet niet aan de verwachtingen word verteld 14 dagen retourrecht zoals wettelijk verplicht bij kopen op afstand inmiddels heb ik het product retour gestuurd maar de rekeningen blijven komen door afterpay die hier ook aan meedoet.
Inmiddels in me gelijk gesteld door juridische afdeling consumenten wijzer overheid en vervolgens laat bedrijf niets meer horen maandag ga ik bij politie aangifte doen en ga ik mijn gelijk voor de rechter halen .

De oplossing

Dat het bedrijf stopt met deze strafbare misleidende praktijken waar velen mensen worden gedupeerd zie interoplichting boxxpot.

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het idee heeft dat wij ons niet aan de wet houden. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag ontvangen wij van u enige referentie (bijvoorbeeld uw ordernummer) om uw order er bij te zoeken en na te gaan wat er mis is gegaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Indien de klacht alsnog relevant is willen wij u vragen ons te voorzien van de benodigde informatie. Mocht u hier niet op reageren gaan wij er vanuit dat de klacht is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland