Klacht Media Markt: folder artikel niet in winkel deventer (ook niet in apeldoorn)

Maikel4444

Ik zag vd week 2 leuke blurays Independence Day 2disc 20anni edition 10euro en de 3D Dawn of the Planet of the Apes 10euro in de weekfolder (tm31juli) staan , ga vrolijk naar de winkel , zet auto in de parkeergarage en loop naar binnen, zie ik tot mijn verbazing dat de hele cd/dvd/bluray afdeling op de kop is gegooid , na lang zoeken niks gevonden.
Geirriteerd loop ik met m`n vrouw naar de medewerker v/d afdeling , zegt die dood leuk de afdeling is op de schop gegaan , de 3D afdeling is helemaal weg en de bluray afdeling gehalveerd ze zijn en gewoon niet in de winkel te verkrijgen zijn en ook niet geweest en in apeldoorn ook niet (kleinere winkels) wel in Amersfoort, ik vind dit een grote schande het hoort in de winkel te liggen, word je vrolijk naar huis gestuurd van bestel ze maar via de website ... oja en ook nog weg parkeergeld en dat is nog wel belachelijk hoog in de boreel kazerne.

Zorg maar voor een leuke en nette oplossing ik kom er al sinds de opening en heb inmiddels al 520 blurays verzameld (boxen geteld als 1)

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het artikel waar u voor naar de vestiging bent gekomen niet aanwezig was. Zoals telefonisch besproken zullen wij navragen hoe het kan dat een actie artikel niet in de vestiging aanwezig is. Hoewel dit wel eens voor kan komen begrijpen wij uiteraard dat dit vervelend kan zijn.

Voor een volgende keer als u op zoek bent naar een specifiek artikel willen wij u adviseren eer contact op te nemen met de betreffende vestiging.

Indien u deze blu-rays alsnog wenst aan te schaffen kunt u deze online bestellen. U kunt deze thuis of in de vestiging af laten leveren. Mocht u geen verzendkosten willen betalen adviseren wij u lid te worden van de Media Markt Club. Indien u lid wordt van de club betaald u nooit verzendkosten.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Maikel4444
    ipv een bijna robot aan de lijn te krijgen die een goeie cursus heeft gehad telemarketing, hadden ze ook kunnen zeggen weet je wat wij zorgen dat die 2 blurays in deventer komt zodat je ze v/d week of volgende kunt ophalen voor de folder prijs , maar nee bestel ze maar via t internet of word lid (wat wel gratis is dan geen verz. kosten )..... ik ben er wel klaar mee zo ...

Maikel4444

Ook een klacht indienen over Media Markt?