Klacht Media Markt: fotos laten afdrukken.

Klachtnummer
# 163569
Gebruiker
jolan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2maand geleden in emmen een pasfoto gebracht van mijn overleden vader. Hier zouden afdrukken van gemaakt worden en nu zijn ze de foto kwijt. Vaak contact gehad en er word gewoon gezegt je krijgt wel een tegoedbon.. grrrr
Een foto van een overleden persoon kwijt en afkopen met een sorry en een cadeaubon.. ik ben woest..

De oplossing

Dat zo snel mogelijk die fotos terug komen. Waar ze ook zijn gebleven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas lukte het niet u te bereiken. Om die reden heb ik uw voicemail ingesproken.

    Het is erg vervelend en verdrietig om te horen dat u een foto hebt achtergelaten bij onze vestiging met de intentie hier nieuwe afdrukken van te krijgen, en dat deze vervolgens is zoekgeraakt. Hiervoor wil ik u namens Media Markt opnieuw onze excuses aanbieden.

    Inmiddels heb ik uw klacht doorgezet naar de vestiging Emmen. De afdelingsverantwoordelijke heeft mij toegezegd uw klacht te zullen gaan onderzoeken, en contact met u op te gaan nemen. Het is uiteraard belangrijk om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik ga er vanuit dat mijn collega's in de vestiging uw klacht naar behoren zullen afhandelen.

    Kunt u mij op de hoogte houden van het verdere verloop van uw klacht?

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?