Klacht Media Markt: fout in folder week 42

A.K.

Op de voorkant staat een aanbieding van Samsung Galaxy S3 Mini VE voor 119 euro, aangegeven als geschikt voor 4G. Ik ben in de winkel geweest met de intentie om dit toestel te kopen, maar het is helemaal niet geschikt voor 4G volgens de verkopers en volgens hun computersysteem. Dus je wordt bedrogen!!!! Is het wel toegestaan om zulke misleidende reclame te maken?

Ik hoop dat Mediamarkt de belofte waar maakt om voor 119 euro een samsung 4g toestel aan te bieden. En dat ze stoppen met dit soort valse reclames.

Media Markt
    Geachte heer Kompier,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw klacht heb ik u gebeld en de klacht met u doorgenomen. Zoals aangegeven is deze aanbieden helaas niet goed weergegeven door een typefout. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest u een misleidend gevoel te geven. Welgemeende excuses voor het ongemak.Uw klacht heb ik zoals afgesproken voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord met het verzoek contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Noord uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?