Klacht Media Markt: Foutief telefoon afgesloten. Nu telefoon stuk

B.azzouzi

Beste mediamarkt,

Begin augustus kwam ik met mijn iphone xsmax 256 GB aan bij de mediamarkt, omdat deze vastliep. Een collega van de smartbar had toen snel mijn batterij in- en uitgeklikt om het toestel weer normaal aan te laten gaan. Nadat ik mijn toestel terugkreeg zag ik dat er ter hoogte van mijn sluimerknop zwarte spul uit het toestel kwam, iets dat leek op lijm. Ik vroeg aan de collega of het niet erg was en deze zei tegen mij dat het n beetje lijm was en niet erg was. Ik vond dit raar maar vertrouwde de meneer achter dr smartbar. Eind augustus was mijn telefoon in de pot gevallen. En wat bleek mijn telefoon ging stuk aan waterschade. Ik Dacht toen gelijk aan de lijm die uit mijn toestel kwam. En dag later ging ik naar de mediamarkt om verhaal te halen. Hun boden mij aan om het toestel voor een zogeheten ‘PO’ op te sturen naar Zes Goes. Wat er uit het rapport bleek is dat er waterschade is geconstateerd en heel toevallig op de plek waar dat lijm uit kwam. Dit is ook duidelijk te zien op de foto’s uit het rapport. Mediamarkt ontkent echter dat het hun fout is en willen mijn toestel niet vergoeden, want die is nu stuk.

Ik zou het op prijs stellen dat het Mediamarkt me geeft waar ik recht op heb. Een nieuw toestel of het aankoopbedrag terug, want dit is overigens hun fout.