Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Foutieve oversluiting mobiel contract
Details
De klacht
Goedemiddag,Ik ben al een jaar met het filiaal in Ede aan het mailen over een foutieve contractverlenging bij Tele 2. Dit mailcontact is met Djino Hubert. Er zijn verschillende fouten gemaakt daar in het filiaal waardoor wij een paar maanden hoge kosten hebben gehad terwijl voor ons alles op tijd geregeld was. Deze mailwisseling heb ik uiteraard ook nog en op 28-01-16 is mij toegezegd dat ik een vergoeding van 75 euro zou krijgen en die heb ik ook geaccepteerd omdat ik het een keer afgehandeld wil hebben. Helaas tot op heden geen geld ontvangen na het doorgeven van mijn IBAN nummer en er komt ook geen enkele reactie meer op mailtjes dies ik verstuur. Ik ben het nu wel echt zat en vind het meer dan belachelijk dat dit meer dan een jaar moet duren!!!
De oplossing
Er is een tegemoetkoming van 75 euro toegezegd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.