Opgelost door Media Markt: Foutieve oversluiting mobiel contract

Goedemiddag,

Ik ben al een jaar met het filiaal in Ede aan het mailen over een foutieve contractverlenging bij Tele 2. Dit mailcontact is met Djino Hubert. Er zijn verschillende fouten gemaakt daar in het filiaal waardoor wij een paar maanden hoge kosten hebben gehad terwijl voor ons alles op tijd geregeld was. Deze mailwisseling heb ik uiteraard ook nog en op 28-01-16 is mij toegezegd dat ik een vergoeding van 75 euro zou krijgen en die heb ik ook geaccepteerd omdat ik het een keer afgehandeld wil hebben. Helaas tot op heden geen geld ontvangen na het doorgeven van mijn IBAN nummer en er komt ook geen enkele reactie meer op mailtjes dies ik verstuur. Ik ben het nu wel echt zat en vind het meer dan belachelijk dat dit meer dan een jaar moet duren!!!

Er is een tegemoetkoming van 75 euro toegezegd.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de afhandeling niet naar wens verloopt. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Ede. Deze zullen contact met u opnemen om het op een juiste manier af te handelen.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Ingrid
    Er was heel snel contact maar het is nog niet volledig opgelost. Deze reactie ia alleen zodat de klacht nog niet afgesloten wordt, er hoeft geen verder actie op dit moment.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Goed om te vernemen dat er direct contact op is genomen. Wij gaan er vanuit dat Media Markt Ede de klacht naar de tevredenheid af zal handelen.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Ingrid
    Het is uiteindelijk volgens afspraak afgehandeld

Ingrid

Ook een klacht indienen over Media Markt?