Klacht Media Markt: foutieve verkoop

Klachtnummer
# 5856
Gebruiker
Anoniem
Datum
5 reacties

Details

Klacht

we denken een koelkast te kopen bij medianmarkt, en later bij thuis komst hebben we een vriezer mee gekregen, het personeel is niet erg vriendelijk, en uit eindelijk zitten we 5 dagen zonder koelkast. nu krijgen wij een showmodel!

Gewenste oplossing

wij hebben uiteindelijk de koelkast maar geaccepteerd omdat we al veel te lang met 2 kinderen zonder koelkast zitten. we hebben die te goedbon maar geaccepteerd omdat je eigenlijk geen uitweg meer zagen. maar wij weten heel zeker dat wij nooit meer iets bij media markt kopen, want je word echt in de maling genomen, ze doen uitspraken en beweren dat die uitspraken nooit toe gezegt zijn. nee daar bedanken wij ons voor.
wij zijn heel boos op media markt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Dieteren,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Om inhoudelijk op uw klacht te kunnen reageren, zou ik graag willen weten welke Media Markt vestiging het betreft. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    geachte
    wij hebben de koelkast bij media markt heerlen gahaal.
    want wij vinden dat wij niet correct behandeld zijn, want uiteindelijk hebben wij 5 dagen zonder koelkast gezeten, we hebben onze levensmiddelen kunnen weg gooien, want media markt kon niet zorgen dat wij zo snel mogelijk een koelkast zouden hebben, zaterdag 23 werd ons gezegt dat we op 25 juni een koelkast werd bezorgd, maar uiteindelijk werd het 27 juni. we hebben nu een een beschadig showmodel een te goed bon van 100 gekregen.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Dieteren,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Spijtig te vernemen dat u ervaart dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost door Media Markt Heerlen.
    Ik heb contact gehad met de vestiging en uw klacht met hen doorgenomen.
    Zoals bij u bekend is er tijdens het maken van de factuur van uw aankoop een fout gemaakt bij het invoeren van het artikelnummer. In plaats van de besproken koelkast (a €337,-) is er een vriezer aan u uitgeleverd.
    De vestiging heeft u diverse keren excuses aangeboden en u een tegoedbon van €50,- gegeven voor het ongemak.Na overleg tussen u en de vestiging bent u overeengekomen het showmodel aan te schaffen.
    Helaas bleek deze na aflevering een beschadiging te hebben. Er is door de vestiging aangeboden om de koelkast bij u op te halen en de koop te ontbinden, u heeft dit aanbod geweigerd. Er is toen overeengekomen om u nog een tegoedbon van €50,- te geven.Gezien de aangeboden oplossingen door Media Markt Heerlen altijd in samenspraak met u zijn geweest, is Media Markt Heerlen ook in de veronderstelling geweest dat alles naar tevredenheid is opgelost. Wij zijn van mening dat twee keer een tegoedbon van € 50,- (totaal €100,-) en het door u geweigerde voorstel om de koop te ontbinden passende oplossingen waren.
    Helaas blijkt uit uw melding dat u dit achteraf toch niet zo heeft ervaren, daarom vernemen wij graag van u wat volgens u een passende en redelijke oplossing zou zijn.Wij zijn van mening dat Media Markt Heerlen u voldoende middelen heeft geboden om de bovengenoemde situatie samen met u op te lossen.Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V.Pakvis
    Afd. Service
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    ja media markt praat het toch steeds goed, wij zijn klaar met media markt en zullen er nooit meer wat kopen en ook vrienden en bekende zullen wij afraden er iets te kopen. ondanks alles zitten wij met een kater. over de manier hoe alles is gegaan. en verder wil ik het hier bij laten. median markt is niet meer onze winkel, we kopen liever bij een andere winkel waar we wel goede service krijgenmet vriendelijke groet
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Dieteren,Het is mij helaas onduidelijk wat u bedoelt met goed praten.
    Ik heb u slechts opgesomd welke oplossingen wij u hebben aangeboden. Gezien u hierna alsnog een klacht meldt via de consumentenbond, zouden wij graag willen weten hoe wij u in alle redelijkheid en billijkheid alsnog tevreden kunnen stellen.
    Uit uw reactie blijkt dat u hier niet voor open staat en is het ons dan ook niet duidelijk met welke reden u een klacht indient bij de Consumentenbond.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen