Opgelost door Media Markt: Foutieve voorstelling van zaken door Media Markt Webshop

Referentienummer # 96169
Geachte mevrouw Van Swieten.
U stelt dat wij er voor kozen om de wasmachine te retourneren.
Met betrekking tot het retourneren hadden wij geen keuze. Wij kunnen de wasmachine niet zelf (67 en 68 jaar oud) plaatsen /aansluiten. Dus toen bleek dat Media Markt de overeenkomst niet nakwam, moesten wij de wasmachine wel retourneren.

Wij hebben voor u drie opties om deze kwestie op te lossen:
- levering van de Miele W 667 door Media Markt;
- levering van de Miele W 667 door de Expert in onze woonplaats ;
- wij schakelen alsnog onze rechtsbijstand (Centraal Beheer) in, De klacht is reeds op 5 februari 2014 gemeld (dossiernummer: R2103.....).

Fransvn
    Toelichting op levering door de Expert in onze woonplaats:
    Expert prijs 1,199 euro. Bij de Media Markt betaalden wij 948 euro.
    Bij levering door Expert gaan wij er van uit dat Media Markt het verschil aan ons uitbetaalt.
    Media Markt
    Geachte heer van Nieuwburg,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen, na ontvangst van uw nieuwe bestelnummer, het prijsverschil aan u terug betalen. Daarnaast zullen wij zorgen dat het product voor u aangesloten wordt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Fransvn
    Mevrouw Van Swieten van Media Markt heeft deze en de daarbij behorende eerste klacht (na enig aandringen) naar tevredenheid afgehandeld.

Fransvn

Ook een klacht indienen over Media Markt?