Opgelost door Media Markt: Foutieve voorstelling van zaken door Media Markt Webshop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97197
Gebruiker
Fransvn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Referentienummer # 96169
Geachte mevrouw Van Swieten.
U stelt dat wij er voor kozen om de wasmachine te retourneren.
Met betrekking tot het retourneren hadden wij geen keuze. Wij kunnen de wasmachine niet zelf (67 en 68 jaar oud) plaatsen /aansluiten. Dus toen bleek dat Media Markt de overeenkomst niet nakwam, moesten wij de wasmachine wel retourneren.

De oplossing

Wij hebben voor u drie opties om deze kwestie op te lossen:
- levering van de Miele W 667 door Media Markt;
- levering van de Miele W 667 door de Expert in onze woonplaats ;
- wij schakelen alsnog onze rechtsbijstand (Centraal Beheer) in, De klacht is reeds op 5 februari 2014 gemeld (dossiernummer: R2103.....).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Fransvn
    Datum
    Toelichting op levering door de Expert in onze woonplaats:
    Expert prijs 1,199 euro. Bij de Media Markt betaalden wij 948 euro.
    Bij levering door Expert gaan wij er van uit dat Media Markt het verschil aan ons uitbetaalt.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Nieuwburg,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen, na ontvangst van uw nieuwe bestelnummer, het prijsverschil aan u terug betalen. Daarnaast zullen wij zorgen dat het product voor u aangesloten wordt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  3. Auteur
    Fransvn
    Datum
    Mevrouw Van Swieten van Media Markt heeft deze en de daarbij behorende eerste klacht (na enig aandringen) naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fransvn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen