Klacht Media Markt: Fraudecheck bij online betaalde bestelling.

Klachtnummer
# 351904
Gebruiker
Wout
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben met een ontvangen cadeaucard een bestelling gedaan. Netjes de gehele procedure doorlopen. De afspraak was: voor 23.59 besteld morgen in huis. De volgende ochtend geen mail. Ik gebelt en toen kreeg ik te horen dat ze met een Fraudecheck bezig waren.

Een fraudecheck op een cadeaucard? Dat snap ik niet precies. Überhaupt snap ik het niet. Bij een bestelling met achteraf betalen kan ik het begrijpen.

Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik had diverse producten gekocht tijdens de Red Friday. Vandaag bleek overigens dat de producten altijd deze prijs hebben.

De oplossing

Excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen