Klacht Media Markt: Game Titanfall 2 (PC) niet meer op "voorraad"?

# 197598
DG Redjosentono

De afgelopen dagen heb ik de prijs van een bepaalde game in de gaten gehouden (Titanfall 2 PC-editie). Bewust heb ik gewacht tot Black Friday ivm mogelijke aanbiedingen waar Mediamarkt de afgelopen weken al mee adverteert. Op donderdagavond was het spel nog voldoende op voorraad en wat gebeurt er tot mijn verbazing vrijdagochtend? "Product tijdelijk niet op voorraad".
Als ik de titel van het spel overigens invoer in de zoekbalk rechtsboven, dan wordt de actuele prijs (€28) weergegeven, alsmede de status "op voorraad". Als ik echter wil bestellen, dan kan dat dus niet. Dit vind ik erg vreemd (lees: verdacht). Precies op de dag dat er "interessante" aanbiedingen zijn, is het spel "tijdelijk niet op voorraad". How convenient...

Ik wil graag het spel kunnen bestellen tegen de prijs die ik online zie. Op het moment van schrijven is dat €28. Graag ontvang ik informatie hoe ik dit gerealiseerd kan krijgen. Ik ga niet akkoord met een oplossing met de strekking "u kunt later in de webshop bestellen tegen de dan geldende prijs".

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat het spel niet meer beschikbaar was op de Media Markt Webshop. U heeft aangegeven het spel inmiddels bij uw Media Markt vestiging alsnog voor de desbetreffende prijs aan te hebben kunnen schaffen. Echter is gebleken dat er in het zoek veld op de webshop nog steeds wordt aangegeven dat er voorraad is maar op de product pagina niet.

Naar aanleiding van deze constatering hebben wij direct contact gezocht met de desbetreffende afdeling om na te gaan hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden. Wij willen u bedanken voor het doorgeven en zijn blij dat de klacht al bij uw Media Markt vestiging is opgelost.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?